NEFF Ugradbena pećnica B1DCA0AK0

Original price was: 499.00 €.Current price is: 349.00 €. sa PDV

Težina

33 kg

Vrhunske karakteristike

Autostart CircoTherm® kotačić ventilatora od nehrđajućeg čelika Halogeno svjetlo Ventilator za hlađenje Optička kontrola grijanja Profilna ručka Brzo zagrijavanje Puna staklena unutarnja vrata

Boja

crno

Ime modela

B1DCA0AK0

Potrošnja energije za konvencionalni rad u kWh

0 , 97 kWh

Potrošnja energije topli zrak ili recirkulirani zrak u kWh

0 , 81 kWh

Broj mjesta za kuhanje

1

Volumen pećnice po komori za kuhanje

71 litara

Klasa energetske učinkovitosti (skala)

A (A+++ do D)

Vrste grijanja

CircoTherm® CircoTherm® nježni termo roštilj s gornjom /donjom toplinom velike površine

Kontrola temperature

mehanički

Sustav na izvlačenje

Teleskopski nastavak se može naknadno ugraditi

vrsta vrata

Trostruko ostakljena staklena vrata , parna

uključena opskrba

1 x kombinirana rešetka 1 x univerzalna posuda

Visina

59 , 5 cm

Širina

59 , 4 cm

dubina

54 , 8 cm

Vrijednost veze

3 , 4 kW

brend

Neff

energetska učinkovitost Oznaka energetske uöinkovitosti

A

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

16 People watching this product now!

Članak br. 2010363691

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Klasa energetske učinkovitosti A (A+++ do D)
  • 5 vrsta grijanja
  • Teleskopski nastavak se može naknadno ugraditi
  • Vrlo niska temperatura prozora
  • CircoTherm® – jedinstveni sustav vrućeg zraka koji vam omogućuje pečenje na do tri razine istovremeno

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.