NEFF ugradbena pećnica N 50 B3ACE2AG3

Izvorna cijena bila je: 928.00 €.Trenutna cijena je: 679.15 €. sa PDV

Težina 33 kg
vrhunske karakteristike

Circe Therm
CircoTherm®
EasyClean®
LCD zaslon
sakrij” fasy Clean

funkcija čišćenja

EasyClean®

upravljanje

mehanički

Boja

GRAFITNO-SIVA

naziv modela

B3ACE2AG3

Potrošnja energije konvencionalnog rada u kWh

0,94 kWh

Potrošnja energije topli zrak ili cirkulirajući zrak u kWh

0,69 kWh

broj komora za kuhanje

1

izvor topline po komori za kuhanje

električni

volumen pećnice po komori za kuhanje

71 l

razred energetske učinkovitosti (skala)

A+ (A+++ do D)

vrste grijanja

Roštilj velike površine Vrući
zrak
Vrući zrak sat
Gornje/donje grijanje
Postavka za pizzu
Konvekcijski
roštilj Donje grijanje

kontrole

mehanički

kontrola temperature

od 50 °C – 275 °C

prikaz

LCD zaslon

sustav za izvlačenje

teleskopski nastavak se može naknadno ugraditi

vrsta vrata

staklena vrata

zaštitne funkcije

Trostruko ostakljenje vrata
Individualno podesiva sigurnosna brava za djecu
Vrlo niska temperatura prozora

samočišćenje

EasyClean®

vrsta unutarnje rasvjete

halogena lampa

Uključena dodatna oprema

1 x kombinirani roštilj
1x univerzalna posuda

Visina

59,5 cm

Širina

59,4 cm

dubina

54,8 cm

Napetost

220-240 V

duljina priključnog kabela

1,2 m

brend

Neff

Nema na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

11 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
Artikl br. 4285286487
  • Razred energetske učinkovitosti: A+ (A do G)
  • Broj vrsta grijanja: 7
  • CircoTherm®: jedinstveni sustav vrućeg zraka koji vam omogućuje pečenje na do tri razine istovremeno
  • Hide®: vrata pećnice koja se potpuno uvlače
  • LCD zaslon: bijeli zaslon je visokog kontrasta i lako se čita

 

 

N 50 – Pećnica – 60 x 60 cm – Grafitno-siva

 

 

 

 

Vrata koja prave prostor.

Vrata koja prave prostor.

Začini, podlijevanje i, i, i: Jednostavno pustite da vrata pećnice nestanu kako biste lako pristupili delicijama u svojoj pećnici – vrata Hide® nikada nisu na putu. Funkcija ne zauzima dodatni prostor u vašem odjeljku za kuhanje. Lako stane čak i purica od 10 kg sa svim dodacima.

 

 

 

 

 

EasyClean®

EasyClean®

Brz odgovor na prljavu pećnicu. Ekološki prihvatljiv program čišćenja idealan je za brzo čišćenje pećnice između, posebno kada je malo zaprljana: jednostavno ulijte 0,4 litre vode i 1 kap deterdženta u donju posudu ohlađene pećnice, zatvorite vrata, uključite EasyClean. Nakon završetka programa obrišite unutrašnjost pećnice i pustite da se osuši – gotovo.

 

 

 

 

 

 

Bijeli zaslon visokog je kontrasta i lako se čita

Bijeli zaslon visokog je kontrasta i lako se čita

LCD zaslon s bijelim zaslonom je visokokontrastni i lako čitljiv zaslon koji je dostupan s elektroničkim i mehaničkim upravljanjem uređajem. Dok se vrsta grijanja i temperatura uvijek postavljaju pomoću mehaničkih upravljačkih gumba lijevo i desno od zaslona, ​​senzorske tipke na uređajima s elektroničkim upravljanjem ispod zaslona aktiviraju dodatne postavke.

 

 

 

 

 

Čak i kuhanje na do tri trake.

Čak i kuhanje na do tri trake.

Želite li ispeći tri pladnja ukusnih kolačića odjednom? Nema problema s CircoTherm®. Iznimno brz protok zraka ravnomjerno raspoređuje toplinu po cijeloj pećnici. Možete čak ispeći sočno pečenje i ukusan crumble od jabuka u isto vrijeme. CircoTherm® brine o svemu kako biste se vi mogli pobrinuti za svoje goste.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.