NEFF ugradbeni hladnjak N 30 KI1811SE0 Fresh Safe: Ladica za fleksibilno skladištenje voća i povrća

Izvorna cijena bila je: 830.00 €.Trenutna cijena je: 602.65 €. sa PDV

Težina 51 kg
vrhunske karakteristike

Automatsko odmrzavanje
LED unutarnje osvjetljenje
Sigurnosno staklo
Funkcija super hlađenja
Alarm za vrata

naziv modela

KI1811SE0

Godišnja potrošnja energije

114 kWh

klimatski razred

SN
ST

volumena odjeljaka hladnjaka

310 l

klasa emisije buke koja se prenosi zrakom

B

emisije buke u zraku

35 dB(A)

razred energetske učinkovitosti (skala)

E (A do G)

signal upozorenja

vrata otvorena

vrsta signala upozorenja

akustički

broj polica

6 komada

broj polica podesivih po visini

5

broj polica na vratima

5

broj ladica hladnjaka

2

Materijal polica

sigurnosno staklo

dodatne funkcije odjeljak hladnjaka

automatsko odmrzavanje
recirkulacijsko hlađenje

vrsta unutarnje rasvjete

LED unutarnja rasvjeta

zone svježine

2 ladice za svježinu

Svojstva police

uklonjiv
podesiv

Visina

177,2 cm

Širina

54,1 cm

dubina

54,8 cm

brend

Neff

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

11 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 5570443228 Kategorije: ,
Artikl br. 5570443228
  • Radna buka: 35 dB
  • Iskoristivi kapacitet: 310 litara
  • Fresh Safe – ladica za fleksibilno skladištenje voća i povrća
  • Police podesive visine stvaraju prostor za sve veličine, visine i oblike vaših omiljenih namirnica.
  • Sigurnosno staklo osigurava bezbrižno hlađenje teških sastojaka
Integrirani ugradbeni hladnjak »KI1811SE0« je marke NEFF. Uređaj nudi dovoljno prostora za vašu kupovinu zahvaljujući svojim dimenzijama od 54,1 x 177,2 x 54,8 cm (Š/V/D) i rashladnom obujmu od 310 l. Model radi uz radnu buku od 35 dB. Uređaj ima dvije ladice za povrće. Šest polica od sigurnosnog stakla, od kojih je pet podesivih po visini, nudi obilje prostora za hranu. Pet polica na vratima omogućuje pregledno skladištenje. Ako su vrata otvorena predugo, ugradbeni hladnjak će emitirati zvučni signal upozorenja. Sve možete vidjeti i zahvaljujući LED unutarnjem osvjetljenju. Za one koji traže ugradbeni hladnjak, NEFF »KI1811SE0« je dobar izbor.

 

N 30 – Hladnjak – 177,5 x 56 cm – klizna šarka

 

 

 

Police podesive po visini.

Police podesive po visini.

Vaš hladnjak voli biti kreativan kao i vi. Fleksibilno prilagodite visinu svojih staklenih polica. Bilo da su veliki predmeti ili veće porcije – vaše police podesive visine nude velikodušan prostor koji možete uvijek iznova koristiti.

 

 

 

 

sigurnosno staklo.

sigurnosno staklo.

Nikad vam dosta poslastica kod kuće? Ovo je komad kolača za naše sigurnosno staklo – također možete hladiti velike i teške sastojke bez brige o težini na policama sigurnosnog stakla.

 

 

 

 

 

 

 

Unutrašnjost vašeg hladnjaka u novom svjetlu.

Unutrašnjost vašeg hladnjaka u novom svjetlu.

Ravna, dugotrajna LED svjetla osvjetljavaju vaš hladnjak od vrha do dna i sprijeda prema natrag. Ne samo da sve vidite, već i štedite struju jer se LED svjetla ne zagrijavaju. Ne blista samo vaš hladnjak! Za hladnjake opremljene Home Connectom, svjetlo se može uključiti i isključiti, a svjetlina se može prilagoditi putem aplikacije. Uređaji koji podržavaju Home Connect također imaju “Theatre Mode”. To znači da hladnjak postupno postaje svjetliji kada se otvore vrata.

 

 

 

 

 

Brzo hlađenje po potrebi.

Brzo hlađenje po potrebi.

Učinite svoj hladnjak stvarno cool suputnikom! Super hlađenje privremeno snižava temperaturu na +2 °C. Piće se hladi u trenu, a veće dodatne porcije mogu se ohladiti tako brzo da ostale namirnice u hladnjaku nisu ugrožene. Super Cooling zatim se automatski vraća na normalne postavke.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.