NEFF zidna napa serije N 30 D65IEE1S0, širine 60 cm

479.00  sa PDV

Težina

15 kg

Vrhunske karakteristike

EfficientDrive: Zahvaljujući novoj tehnologiji motora , osigurava vrlo tiho kuhanje koje štedi energiju. LED rasvjeta intenzivnog nivoa

Kućište u boji

crno

Ime modela

D65IEE1S0

Potrošnja energije / godina

59 kWh

Klasa dinamičke učinkovitosti fluida

b

Klasa učinkovitosti rasvjete

A

Klasa za učinkovitost odvajanja masti

C

Protok zraka minimalnom brzinom

245 , 2 m³/h

Protok zraka maksimalnom brzinom

399 m³/h

Razina zvučne snage minimalna

48 dB(A)

Maksimalna razina zvučne snage

60 dB(A)

Klasa energetske učinkovitosti (skala)

B (A+++ do D)

Upute za rad/sastavljanje jezika

njemački (DE)

Kontrole

elektroničke tipke

Vrsta rasvjete

LED

Broj svjetla izravno

2

Broj razina ventilatora

4

Funkcija filtra za masnoću

pogodno za pranje u perilici posuđa

Materijal filtera za masnoću

aluminij

Ispušni sustav

Režim rada ispušnog zraka Recirkulacija

Visina

29 , 6 cm

Širina

60 cm

dubina

43 , 4 cm

Široko okno dimnjaka

26 cm

Duboko okno dimnjaka

25 cm

brend

Neff

energetska učinkovitost Oznaka energetske uöinkovitosti

D

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

10 People watching this product now!
SKU: 7463492042 Kategorije: ,
Članak br. 7463492042
  • 4 razine ventilatora
  • LED osvijetljenje
  • elektroničke tipke
  • Intenzivna razina: povećava rad ventilatora kada su pare od kuhanja jake
  • EfficientDrive Motor – zahvaljujući novoj tehnologiji, osigurava vrlo tiho kuhanje koje štedi energiju.

 

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI