PRIVILEG Perilica rublja MY TIME PWF 1074A MY TIME DE Brzi ciklusi – 5 programa za manje od 1 sata

Izvorna cijena bila je: 449.00 €.Trenutna cijena je: 288.15 €. sa PDV

Težina 71 kg
dizajn

prednji utovarivač

Boja

Bijela

Glavne značajke

Sustav protiv mrlja,
inverterski motor,
SteamTech,
potpuna zaštita od vode

Funkcija pare

Ova opcija pojačava učinak pranja dodatnom parom koja se stvara, a koja ubija sve bakterije u tkaninama tijekom ciklusa pranja. Para također njeguje i zaglađuje rublje, čime se smanjuje napor glačanja.

Brzi program

Brzi ciklusi – 5 programa za manje od 1 sata

Oznaka modela

PWF 1074A MOJE VRIJEME DE

Emisije buke u zraku

76 dB(A)

Klasa emisije buke u zraku

B

Brzina centrifuge, nazivni kapacitet

1400 okretaja u minuti

Kapacitet

10 kg

Razred energetske učinkovitosti (ljestvica)

A (A do G)

Programi

20°C
Pamuk
Eko 40-60
Osjetljivo
pranje Mješovito pranje
Brzi ciklusi
Centrifuga + Ispuštanje vode
Ispiranje + Centrifuga
Para
Vuna

Prikaz

LED zaslon

Prikaz vremena

Pokazatelj napretka programa,
pokazatelj preostalog vremena
, predodabir vremena početka

Sustav zaštite od vode

Potpuna zaštita od vode

Dodatne funkcije

Indikator otvorenih vrata,
sigurnosna brava za djecu

oprema

Eko-lopta

pogon

Inverterski motor

Napetost

230 V

Visina

85 cm

Širina

60 cm

dubina

58 cm

Jamstvo

24 mjeseca

brend

Privileg

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

20 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 2018356474 Kategorije: ,
Broj artikla 2018356474
  • Iznimno izdržljiv i otporan na habanje inverterski motor
  • Para smanjuje nabore i vrijeme peglanja
  • Brzi ciklusi – 5 programa za manje od 1 sata
  • Odvojeni prikaz tijeka programa
  • Opcija protiv mrlja — ciljano i učinkovito protiv mrlja

 

Perilica rublja PWF 1074A MY TIME DE

 

 

 

 

Inverterski motor

Inverterski motor
Inverterski motor bez četkica izuzetno je tih, s niskim vibracijama i stoga izuzetno izdržljiv. To vam omogućuje da se usredotočite na važne stvari u životu ili se jednostavno isključite.

 

 

 

 

 

 

Para – smanjuje gužvanje i vrijeme peglanja

Para – smanjuje gužvanje i vrijeme peglanja
Program se aktivira pritiskom na gumb za paru*. Na kraju programa pranja, para se uvodi u bubanj 18 minuta, što opušta vlakna i olakšava glačanje.

 

 

 

 

 

 

Brzi ciklusi – 5 programa za manje od 1 sata

Brzi ciklusi – 5 programa za manje od 1 sata
Brzi ciklusi – 5 programa za manje od 1 sata za mala i puna punjenja s dosljedno optimalnim rezultatima pranja: Puno punjenje 59′, Sintetika 59′, Mješovite tkanine 59′, Pamuk 28′, Ekspresno 14′. Jednostavno odaberite program i pritisnite start!

 

 

 

 

 

 

Opcija protiv mrlja

Opcija protiv mrlja
Ova opcija vam omogućuje odabir vrste zaprljanosti kako biste optimizirali ciklus pranja za uklanjanje mrlja. Vrste zaprljanosti koje možete odabrati su: Hrana, Posao ili Vanjski prostor. To vam omogućuje jednostavno uklanjanje mrlja od hrane, pića, blata ili trave, na primjer.

 

 

 

 

Pouzdana zaštita od oštećenja vodom

Pouzdana zaštita od oštećenja vodom
Zaštitite svoj dom potpunom zaštitom od vode koja sprječava oštećenja od vode i nudi vam veću sigurnost.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.