PRIVILEG Perilica rublja MY TIME PWFA 854A MY TIME DE Višestruka zaštita od vode+

Izvorna cijena bila je: 399.00 €.Trenutna cijena je: 254.15 €. sa PDV

Težina 60 kg
dizajn

prednji utovarivač

Boja

Bijela

Glavne značajke

Sustav protiv mrlja,
inverterski motor,
višestruka zaštita od vode, plus
SteamTech

Funkcija pare

Ova opcija pojačava učinak pranja dodatnom parom koja se stvara, a koja ubija sve bakterije u tkaninama tijekom ciklusa pranja. Para također njeguje i zaglađuje rublje, čime se smanjuje napor glačanja.

Brzi program

Kratki 15

Oznaka modela

PWFA 854A MOJE VRIJEME DE

Emisije buke u zraku

76 dB(A)

Klasa emisije buke u zraku

B

Brzina centrifuge, nazivni kapacitet

1400 okretaja u minuti

Kapacitet

8 kg

Razred energetske učinkovitosti (ljestvica)

A (A do G)

Programi

20°C
Dječja
pamučna
posteljina
donje rublje
Eko 40-60
Košulje
Kratke 15'
Mješovito pranje
Centrifuga + Ispuštanje vode
Ispiranje + Centrifuga
Vuna

Prikaz

LED zaslon

Prikaz vremena

Prikaz tijeka programa

Sustav zaštite od vode

Višestruka zaštita od vode+

Dodatne funkcije

Indikator otvorenih vrata,
sigurnosna brava za djecu

pogon

Inverterski motor

Napetost

230 V

Visina

85 cm

Širina

60 cm

dubina

51 cm

Jamstvo

24 mjeseca

brend

Privileg

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

18 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 5984940250 Kategorije: ,
Broj artikla 5984940250
  • Iznimno izdržljiv i otporan na habanje inverterski motor
  • Para smanjuje nabore i vrijeme peglanja
  • Push&Go — jedan dodir za čisto rublje za samo 45 minuta
  • Višestruka zaštita od vode+
  • Savršena dječja sigurnosna brava s bravom na tipkovnici

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.