PRIVILEG Ugradbena pećnica PBA2S85HU1 Nježno kuhanje zahvaljujući programu za kuhanje na pari Turn&Go za najbolje rezultate

Izvorna cijena bila je: 304.00 €.Trenutna cijena je: 254.15 €. sa PDV

Težina 29 kg
Glavne značajke

EKO vrući zrak – za kuhanje sočnih pečenki
Vrući zrak – ravnomjerna raspodjela vrućeg zraka od samog početka
Funkcija čišćenja hidrolizom
Maxi kuhanje – optimizirana funkcija za kuhanje velikih komada mesa
Kuhanje na više razina – istovremena priprema na tri razine
Funkcija pizze – ukusna i hrskava
Turn&Go Program kuhanja na pari – nježni rezultati kuhanja i pečenja na novoj razini
Turn&Go – preko 80 recepata sa samo jednim okretanjem
XXL komora za kuhanje – više prostora za ekstra velike posude

Funkcija čišćenja

hidroliza

Boja

crna

Naziv modela

PBA2S85HU1

Potrošnja energije konvencionalnog rada u kWh

0,89 kWh

Potrošnja energije vrućeg zraka ili cirkulirajućeg zraka u kWh

0,69 kWh

Broj komora za kuhanje

1

Izvor topline po komori za kuhanje

električni

Volumen pećnice po komori za kuhanje

71 litra

Razred energetske učinkovitosti (ljestvica)

A+ (A+++ do D)

Vrste grijanja

9 tradicionalnih, 2 automatska programa

rotacijski gumbi

uvlačivi

Sustav za izvlačenje

Djelomični ekstrakt

Vrsta vrata

Dvostruko ostakljenje

Funkcijska vrata

Unutarnja vrata u punom staklu

Zaštitne funkcije

Roditeljski nadzor

Samočišćenje

hidroliza

Vrsta unutarnje rasvjete

Halogena lampa

Priloženi pribor

1 lim za pečenje
1 posuda za kapanje
1 rešetka za hlađenje

Visina

60 cm

Širina

56 cm

dubina

55,5 cm

Napetost

220-240 V

Vrijednost veze

2,9 kW

Duljina priključnog kabela

1 m

Osiguranje

16 A

Jamstvo

24 mjeseca

brend

Privileg

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

17 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
Broj artikla 1465110332
  • Razred energetske učinkovitosti: A+ (A+++ do D)
  • 11 vrsta grijanja
  • Okreni i kreni – preko 80 recepata samo jednim okretanjem
  • Kuhanje na više razina – istovremena priprema na tri razine
  • Program Turn&Go na pari – nježni rezultati kuhanja i pečenja na novoj razini

Ugradbena pećnica PBA2S85HU1I

 

 

 

Turn&Go Steam program

Turn&Go Steam program
Program za kuhanje na pari Turn&Go poboljšava rezultate kuhanja ribe, mesa, kruha i peciva dodavanjem vlage. Hrana se kuha nježno, ostaje sočna i ne isušuje.

 

 

 

 

 

Hidrolitički sustav samočišćenja - za jednostavno čišćenje

Hidrolitički sustav samočišćenja – za jednostavno čišćenje
Ekološki prihvatljiv sustav samočišćenja koristi snagu pare za otpuštanje tvrdokorne prljavštine, osiguravajući automatsko, brzo i savršeno čišćenje bez puno napora ili sredstava za čišćenje.

 

 

 

 

 

 

Okreni i kreni – preko 80 recepata samo jednim okretanjem

Okreni i kreni – preko 80 recepata samo jednim okretanjem
Iskoristite ovu praktičnu značajku koja vam olakšava svakodnevni život. Samo jednim okretanjem, više od 80 jela je gotovo za samo jedan sat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Click&Clean – očistite vrata pećnice u samo 2 koraka

Click&Clean – očistite vrata pećnice u samo 2 koraka
Očistite vrata pećnice uz minimalan napor. Jednostavno uklonite vodilicu na vrhu vrata. To vam omogućuje jednostavno uklanjanje i čišćenje stakla.

 

 

 

 

 

 

 

Maxi Cook 

Maxi Cook 
Lako ugostite velike grupe gostiju. Uz Maxi-Cooking, pečenje i kuhanje velikih komada mesa u pećnici je lagano.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.