PRIVILEG Ugradbena pećnica PBB52HR0K

Izvorna cijena bila je: 249.00 €.Trenutna cijena je: 169.15 €. sa PDV

Težina 25 kg
Funkcija čišćenja

Funkcija čišćenja hidrolizom

Boja

crna

Oznaka modela

PBB52HR0K

Potrošnja energije konvencionalnog rada u kWh

0,95 kWh

Potrošnja energije vrućeg zraka ili konvekcije u kWh

0,79 kWh

Broj odjeljaka za kuhanje

1

Izvor topline po komori za kuhanje

električni

Volumen pećnice po prostoru za kuhanje

66 l

Razred energetske učinkovitosti (ljestvica)

A (A+++ do D)

Metode zagrijavanja

Višenamjenska konvekcijska pećnica sa 6 funkcija

Kontrole

Crna kontrolna tipka

Kontrola temperature

bezstepeno

Vrsta vrata

Dvostruko ostakljena
staklena vrata

Samočišćenje

hidroliza

Vrsta unutarnje rasvjete

Halogena lampa

Priloženi pribor

1 emajlirani lim za pečenje,
1 rešetka za pečenje

Visina

60 cm

Širina

56 cm

dubina

55 cm

Maksimalna visina niše

60 cm

Minimalna visina niše

60 cm

Maksimalna širina niše

56 cm

Minimalna širina niše

56 cm

Dubina niše

55 cm

Napetost

230 V

Vrijednost veze

2,5 kW

Jamstvo

24 mjeseca

brend

Privileg

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

 

15 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
Broj artikla 2946003734
  • Razred energetske učinkovitosti: A (A do G)
  • Višenamjenska konvekcijska pećnica sa 6 funkcija
  • Unutarnja vrata od punog stakla, dvostruko ostakljena
  • Funkcija čišćenja hidrolizom
  • XXL komora za kuhanje

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.