








649.00 € Izvorna cijena bila je: 649.00 €.449.00 €Trenutna cijena je: 449.00 €. sa PDV
Težina | 89 kg |
---|---|
Vrhunske karakteristike |
EasyOpen ventil |
Dodatne prednosti |
• EasyOpen ventil: Otvaranje zamrzivača znatno je olakšano ventilom koji kompenzira podtlak. |
Prednja strana u boji |
bijela |
Bočne stranice u boji |
bijela |
Ime modela |
PFVN 74 3 |
godišnja potrošnja energije |
206 kWh |
Bez mraza |
Nema mraza |
Vrijeme skladištenja u slučaju poremećaja |
12 sati |
Kapacitet zamrzavanja 24 sata |
31 kg |
Klimatska klasa |
SN-T |
Kapacitet odjeljaka za zamrzavanje |
309 l |
Emisije buke u zraku |
40 dB(A) |
Klasa emisije zvuka u zraku |
C |
Klasa energetske učinkovitosti (skala) |
D (A do G) |
Zaslon s prikazom temperature |
ležeći unutra |
Signal upozorenja |
Kvar |
Neka vrsta signala upozorenja |
akustički |
Dodatna oprema |
noge podesive po visini |
Dodatne funkcije |
Funkcija brzog zamrzavanja |
Broj ladica zamrzivača |
5 |
Broj odjeljaka za zamrzavanje s poklopcima |
2 |
Vrsta instalacije |
samostojeći |
Visina |
175 cm |
Širina |
71 cm |
dubina |
76 cm |
brend |
Privileg |
energetska učinkovitost Oznaka energetske uöinkovitosti |
D |
Nema na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- Ukupni volumen: 309 litara
- No-Frost tehnologija – nikada se više ne odmrzavajte!
- Funkcija super zamrzavanja
- EasyOpen ventil – osigurava jednostavno višestruko otvaranje čak i nakon nekoliko sekundi
- Elektronska kontrola temperature
»PFVN 74 3« je samostojeći zamrzivač Privileg Family Edition koji impresionira svojom visokom funkcionalnošću. Dimenzije zamrzivača su 71 x 175 x 76 cm (Š/V/D). Redovito odmrzavanje je prošlost s funkcijom No Frost – sustav kruženja zraka uklanja vlagu iz odjeljka zamrzivača, što znači da se uređaj nikada više ne mora odleđivati. Ima pet ladica zamrzivača i dva odjeljka zamrzivača s preklopom za spremanje vaših kupovina. Točna temperatura u uređaju može se očitati na displeju ugrađenom unutra. Hrana se može posebno brzo ohladiti i zamrznuti pomoću funkcije super zamrzavanja. Ako postoji kvar ili su vrata ostavljena otvorena, zamrzivač to dojavljuje vizualnim i zvučnim signalom upozorenja. Posebno vrijedi istaknuti mogućnost montaže na desnu ili lijevu stranu kod vrata uređaja. Valja spomenuti i noge podesive visine zamrzivača “PFVN 74 3”. »PFVN 74 3« iz Privileg Family Edition zamrzivač je koji impresionira svojim karakteristikama i nudi dovoljno prostora za sve vrste hrane.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.