Ritzenhoff Breker VAN SERVIS 26-kom

Original price was: 199.00 €.Current price is: 79.00 €. sa PDV

Težina 10 kg
Opći podaci

motiv/dekor/dizajn: ornament
naziv kolekcije: Valencia
boja: smeđa, siva
set: 26-dijelni
za: 5 osoba
vrsta tkanja/ispisivanja: s otisnutim uzorkom

Prednosti proizvoda

svjedodžbe/ispitne ocjene: Zakon o namirnicama, potrepštinama i hrani, Kvaliteta ručne izrade
mogućnosti: otporno na toplinu

Proizvod se sastoji iz

broj dubokih tanjura: 6
broj plitkih tanjura: 6
broj desertnih tanjura: 3
broj velikih šalica za kavu: 5
broj zdjela za žitarice: 6

Karakteristike proizvoda

promjer zdjele za žitarice cca: 15.5 cm
visina zdjele za žitarice cca: 8 cm
ukupna težina prodajne ambalaže (unutarnja/vanjska): 1.5 kg
20 % neto artikl: 3,5 kg
neto težina artikla: 17.5 kg
zapremnina zdjele za žitarice: 680 ml

Plitki tanjur

promjer plitkog tanjura: 26.5 cm

Duboki tanjur

promjer dubokog tanjura: 20.5 cm

Desertni tanjur

promjer desertnog tanjura: 21.5 cm

Velika šalica za kavu

zapremnina velike šalice za kavu: 350 ml

Materijal

materijal: keramika
vrsta keramike: porculan
površina keramike: sjajno, s otisnutim uzorkom
print/boja: u glazuri

Napomene za kupce

dostupni različiti motivi/dekori/dezeni: ne
dostupno u različitim bojama: ne
napom.o trans.za krajnje kupce: osobno vozilo
napomene o održavanju: pogodno za perilicu posuđa, pogodno za mikrovalnu pećnicu

Na zalihi

12 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 80900026 Kategorija:

članak 80900026

 

Combi servis robne marke Ritzenhoff Beker

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI