SAMSUNG kombinacija hladnjaka i zamrzivača RB53DG706AB1 , extra širok 75cm, NoFrost

Izvorna cijena bila je: 1,699.00 €.Trenutna cijena je: 891.65 €. sa PDV

Težina 109 kg
Prednja strana u boji

Premium crni čelik/antracit

bočne ploče u boji

Crna

vrhunske karakteristike

Digitalni inverterski kompresor
Metalno hlađenje
NoFrost Plus
Optimal Fresh+
Space Max
Twin Cooling Plus®

naziv modela

RB53DG706AB1

Godišnja potrošnja energije

128 kWh

kapacitet zamrzavanja u 24 sata

12 kg

klimatski razred

SN-T

volumena odjeljaka hladnjaka

370 l

volumena odjeljaka za zamrzavanje

168 l

klasa emisije buke koja se prenosi zrakom

B

emisije buke u zraku

34 dB(A)

razred energetske učinkovitosti (skala)

A (A do G)

zaslon s prikazom temperature

iznutra

broj polica

4 komada

broj polica podesivih po visini

1

broj polica na vratima

5

broj ladica hladnjaka

2

vrsta unutarnje rasvjete

LED unutarnja rasvjeta

zone svježine

2 ladice za povrće

Svojstva police

uklonjiv
podesiv po visini

broj ladica zamrzivača

2

dodatne funkcije odjeljka za zamrzavanje

funkcija brzog zamrzavanja

vrsta instalacije

samostojeći

Visina

203 cm

Širina

75,9 cm

dubina

71,1 cm

proces odmrzavanja

automatski

brend

Samsung

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

14 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 6027351852 Kategorije: ,
Artikl br. 6027351852
  • Ukupni kapacitet: 538 litara
  • No Frost+ – Nikad se više ne odmrzavajte
  • Twin Cooling Plus – Produžava svježinu i okus
  • SmartThings AI Energy Mode – Smanjuje potrošnju energije do 15%
  • Digitalni inverterski kompresor – izdržljiv i snažan

 

 

 

 

Prati i kontrolira potrošnju energije

Prati i kontrolira potrošnju energije

Proaktivno pratite i kontrolirajte potrošnju električne energije u svom kućanstvu kako biste je smanjili. Uz AI Energy Mode u SmartThings Energy* možete jednostavno provjeriti svoju dnevnu, tjednu i mjesečnu potrošnju električne energije.

 

 

 

Puno prostora za vaše zalihe

Puno prostora za vaše zalihe

Puno prostora za vašu hranu s istim vanjskim dimenzijama. SpaceMax™ tehnologija koristi posebnu izolaciju koja omogućuje smanjenje debljine stijenke zamrzivača bez ugrožavanja energetske učinkovitosti.

 

 

 

 

 

Produžuje svježinu i okus

Produžuje svježinu i okus

Dva odvojena kruga hlađenja osiguravaju da nema izmjene zraka između odjeljaka hladnjaka i zamrzivača. Time se smanjuje prijenos mirisa i okusa iz hladnjaka u odjeljak zamrzivača i sprječava ulazak suhog zraka iz odjeljka zamrzivača u odjeljak hladnjaka.

 

 

 

 

 

kockice leda ili prostor za pohranu u zamrzivaču

kockice leda ili prostor za pohranu u zamrzivaču

Ostanite rashlađeni tijekom toplih dana: s prijenosnim ledomatom možete ukloniti kockice leda jednostavnim okretanjem. Ako se potreba za ledom promijeni zbog promjene godišnjeg doba, prijenosni ledomat se može lako ukloniti i tako napraviti mjesta za zalihe u zamrzivaču.

 

 

 

 

 

SmartThings energija

SmartThings energija

Upravljajte potrošnjom energije u svom kućanstvu bilo kada i bilo gdje i idealno uštedite novac u isto vrijeme. SmartThings Energy* nudi korisne savjete o tome kako energetski učinkovitije koristiti kućanske uređaje i obavještava vas kada su vaši pametni uređaji** slučajno ostavljeni uključeni.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI