SAMSUNG Kombinacija hladnjaka/zamrzivača RB53DG703CS9 ekstra široka 75 cm, NoFrost
1,099.00 € Izvorna cijena bila je: 1,099.00 €.764.15 €Trenutna cijena je: 764.15 €. sa PDV
| Težina | 109 kg |
|---|---|
| Prednja boja |
nehrđajući čelik |
| Boja bočnih panela |
nehrđajući čelik |
| Glavne značajke |
Digitalni inverterski kompresor |
| Oznaka modela |
RB53DG703CS9 |
| Godišnja potrošnja energije |
199 kWh |
| Kapacitet zamrzavanja u 24 sata |
12 kg |
| Klimatski razred |
SN-T |
| Volumen odjeljaka hladnjaka |
370 l |
| Volumeni odjeljka za zamrzavanje |
168 l |
| Ukupni volumen |
538 l |
| Klasa emisije buke u zraku |
B |
| Emisije buke u zraku |
35 dB(A) |
| Razred energetske učinkovitosti (ljestvica) |
C (od A do G) |
| Zaslon s indikatorom temperature |
unutra |
| Signal upozorenja |
Vrata otvorena |
| Broj skladišnih prostora |
4 kom. |
| Broj polica s podesivom visinom |
3 |
| Broj polica na vratima |
5 |
| Broj ladica hladnjaka |
2 |
| Vrsta unutarnje rasvjete |
LED unutarnja rasvjeta |
| Svježe zone |
2 ladice za povrće |
| Značajke Pohrana |
uklonjiv, |
| Broj ladica zamrzivača |
2 |
| Dodatne značajke odjeljka za zamrzavanje |
Funkcija brzog zamrzavanja |
| Vrsta instalacije |
samostojeći |
| Visina |
203 cm |
| Širina |
75,9 cm |
| dubina |
71,1 cm |
| Napetost |
220-240 V |
| postupak odmrzavanja |
automatski |
| WEEE registracijski broj DE |
57734404 |
| Vrijednost veze |
2400 W |
| Jamstvo |
24 mjeseca |
| brend |
Samsung |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- Ukupni volumen: 538 litara
- No Frost+ – Nikada više ne odmrzavajte
- Dvostruko hlađenje Plus?? – Produžuje svježinu i okus
- SmartThings AI energetski način rada – smanjuje potrošnju energije do 15%
- Digitalni inverterski kompresor – izdržljiv i snažan


Prati i kontrolira potrošnju energije
Proaktivno pratite i kontrolirajte potrošnju energije u svom kućanstvu kako biste je smanjili. Pomoću AI Energy Modea u SmartThings Energy* možete jednostavno provjeriti svoju dnevnu, tjednu i mjesečnu potrošnju energije.

Puno prostora za vaše potrepštine
Puno prostora za vašu hranu unutar istih vanjskih dimenzija. SpaceMax™ tehnologija koristi posebnu izolaciju koja omogućuje smanjenje debljine stijenke zamrzivača bez ugrožavanja energetske učinkovitosti.

Produžuje svježinu i okus
Dva odvojena rashladna kruga osiguravaju da ne dolazi do izmjene zraka između odjeljka hladnjaka i zamrzivača. To smanjuje prijenos mirisa i okusa iz hladnjaka u zamrzivač i sprječava ulazak suhog zraka iz zamrzivača u odjeljak hladnjaka.

Pametne stvari Energija
Upravljajte potrošnjom energije u svom kućanstvu u bilo koje vrijeme, gotovo s bilo kojeg mjesta i idealno istovremeno uštedite novac. SmartThings Energy* nudi korisne savjete o energetski učinkovitom korištenju kućanskih aparata i obavještava vas ako vaši pametni uređaji** slučajno ostanu uključeni.

Sada ima više toga za tebe!
Više prostora, više svježine. Samsungov hladnjak sa zamrzivačem ekstra je širok sa 75 cm, što vam daje 15 cm više od mnogih usporedivih modela. Uživajte u dodatnih 148 litara prostora za pohranu i više mjesta za zalihe, velike posude, pladnjeve i tanjure.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.


