SAMSUNG Kombinacija hladnjaka/zamrzivača RB53DG703CS9 ekstra široka 75 cm, NoFrost

Izvorna cijena bila je: 1,099.00 €.Trenutna cijena je: 764.15 €. sa PDV

Težina 109 kg
Prednja boja

nehrđajući čelik

Boja bočnih panela

nehrđajući čelik

Glavne značajke

Digitalni inverterski kompresor
Metal Cooling
NoFrost Plus
Optimal Fresh+
Space Max
Twin Cooling Plus®

Oznaka modela

RB53DG703CS9

Godišnja potrošnja energije

199 kWh

Kapacitet zamrzavanja u 24 sata

12 kg

Klimatski razred

SN-T

Volumen odjeljaka hladnjaka

370 l

Volumeni odjeljka za zamrzavanje

168 l

Ukupni volumen

538 l

Klasa emisije buke u zraku

B

Emisije buke u zraku

35 dB(A)

Razred energetske učinkovitosti (ljestvica)

C (od A do G)

Zaslon s indikatorom temperature

unutra

Signal upozorenja

Vrata otvorena

Broj skladišnih prostora

4 kom.

Broj polica s podesivom visinom

3

Broj polica na vratima

5

Broj ladica hladnjaka

2

Vrsta unutarnje rasvjete

LED unutarnja rasvjeta

Svježe zone

2 ladice za povrće

Značajke Pohrana

uklonjiv,
podesiv po visini

Broj ladica zamrzivača

2

Dodatne značajke odjeljka za zamrzavanje

Funkcija brzog zamrzavanja

Vrsta instalacije

samostojeći

Visina

203 cm

Širina

75,9 cm

dubina

71,1 cm

Napetost

220-240 V

postupak odmrzavanja

automatski

WEEE registracijski broj DE

57734404

Vrijednost veze

2400 W

Jamstvo

24 mjeseca

brend

Samsung

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

10 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 4302026352 Kategorije: ,
Broj artikla 4302026352
  • Ukupni volumen: 538 litara
  • No Frost+ – Nikada više ne odmrzavajte
  • Dvostruko hlađenje Plus?? – Produžuje svježinu i okus
  • SmartThings AI energetski način rada – smanjuje potrošnju energije do 15%
  • Digitalni inverterski kompresor – izdržljiv i snažan

 

 

 

 

 

Prati i kontrolira potrošnju energije

Prati i kontrolira potrošnju energije
Proaktivno pratite i kontrolirajte potrošnju energije u svom kućanstvu kako biste je smanjili. Pomoću AI Energy Modea u SmartThings Energy* možete jednostavno provjeriti svoju dnevnu, tjednu i mjesečnu potrošnju energije.

 

 

 

 

 

 

 

Puno prostora za vaše potrepštine

Puno prostora za vaše potrepštine
Puno prostora za vašu hranu unutar istih vanjskih dimenzija. SpaceMax™ tehnologija koristi posebnu izolaciju koja omogućuje smanjenje debljine stijenke zamrzivača bez ugrožavanja energetske učinkovitosti.

 

 

 

 

 

Produžuje svježinu i okus

Produžuje svježinu i okus
Dva odvojena rashladna kruga osiguravaju da ne dolazi do izmjene zraka između odjeljka hladnjaka i zamrzivača. To smanjuje prijenos mirisa i okusa iz hladnjaka u zamrzivač i sprječava ulazak suhog zraka iz zamrzivača u odjeljak hladnjaka.

 

 

 

 

 

 

Pametne stvari Energija

Pametne stvari Energija
Upravljajte potrošnjom energije u svom kućanstvu u bilo koje vrijeme, gotovo s bilo kojeg mjesta i idealno istovremeno uštedite novac. SmartThings Energy* nudi korisne savjete o energetski učinkovitom korištenju kućanskih aparata i obavještava vas ako vaši pametni uređaji** slučajno ostanu uključeni.

 

 

 

 

 

Sada ima više toga za tebe!

Sada ima više toga za tebe!
Više prostora, više svježine. Samsungov hladnjak sa zamrzivačem ekstra je širok sa 75 cm, što vam daje 15 cm više od mnogih usporedivih modela. Uživajte u dodatnih 148 litara prostora za pohranu i više mjesta za zalihe, velike posude, pladnjeve i tanjure.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI