Samsung Side-by-Side RS6GA8521B1, 178 cm visine, 91,2 cm širine

990.00  sa PDV

Težina 113 kg
Prednja strana u boji

crni nehrđajući čelik

Bočne stranice u boji

Sivo

Vrhunske karakteristike

Digitalni inverterski kompresor
Dozator leda, zdrobljenog leda i vode
Tehnologija No-Frost
Precizno Chef Cooling
Funkcija super zamrzavanja
Funkcija super hlađenja
Twin Cooling Plus®
krug za odmor

Dodatne prednosti

No-Frost tehnologija: Posebna cirkulacija zraka smanjuje vlagu u odjeljku zamrzivača i odmrzavanje više nije potrebno.
• Superfreeze funkcija: Brzo hlađenje koje se može uključiti za cijeli odjeljak zamrzivača.
• Funkcija super hlađenja: Brzo hlađenje koje se može uključiti za područje hlađenja.
• TwinCooling+: Dva odvojena kruga hlađenja osiguravaju da nema izmjene zraka između područja hladnjaka i zamrzivača. Time se smanjuje prijenos mirisa i okusa iz hladnjaka u zamrzivač i suhi zrak iz zamrzivača ne dopire do hladnjaka. To znači da se može održavati idealna vlažnost, a voće i povrće dulje ostaje svježe.

Ime modela

RS6GA8521B1

godišnja potrošnja energije

351 kWh

Kapacitet odjeljaka hladnjaka

409 litara

Kapacitet odjeljaka za zamrzavanje

225 litara

Emisije buke u zraku

36 dB(A)

Klasa emisije zvuka u zraku

C

Klasa energetske učinkovitosti (skala)

E (A do G)

Visina

178 cm

Širina

91,2 cm

Dubina

71,6 cm

brend

Samsung

Nema na zalihi

Vrhunske karakteristike Digitalni inverterski kompresor
Dozator leda, zdrobljenog leda i vode
Tehnologija No-Frost
Precizno Chef Cooling
Funkcija super zamrzavanja
Funkcija super hlađenja
Twin Cooling Plus®
krug za odmor
17 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 5223254877 Kategorije: ,
Članak br. 5223254877
  • Ukupni volumen: 634 litre
  • No-Frost tehnologija – nikada se više ne odmrzavajte!
  • Dozator vode, leda i mrvljenog leda – s integriranim spremnikom za vodu!
  • Funkcija brzog hlađenja/brzog zamrzavanja
  • TwinCooling+ – Dva odvojena kruga hlađenja

Više prostora za vaše zalihe

Space Max
Space Max nudi do 30% više iskoristivog sadržaja od usporedivih Samsungovih modela s istim vanjskim dimenzijama. Ova prostorna prednost postiže se posebno tankim stijenkama uređaja koje još uvijek imaju snažan izolacijski učinak.

Više od toga da se nikada više ne odmrzavate

No Frost+
No Frost+ usmjerava nastalu vlagu prema van i na taj način sprječava stvaranje leda u područjima zamrzivača i hladnjaka. To znači da štedite dvostruko više energije: nema slojeva leda u odjeljku zamrzivača i nema pretjeranog hlađenja nakon odmrzavanja. Svi No Frost+ uređaji imaju pokrivenu stražnju stijenku tako da ih možete postaviti blizu zida radi uštede prostora. Gnjavaža oko čišćenja stražnjeg zida također je ušteđena.

Dva kruga hlađenja za još više svježine

Twin Cooling+™
Dva odvojena kruga hlađenja osiguravaju da nema izmjene zraka između područja hladnjaka i zamrzivača. Time se smanjuje prijenos mirisa i okusa iz hladnjaka u zamrzivač i suhi zrak iz zamrzivača ne dopire do hladnjaka. To znači da se može održavati idealna vlažnost, a voće i povrće dulje ostaje svježije.*

Led i voda čak i bez priključka na vodovodnu mrežu

Spremnik za vodu zapremine 4,5 l
Zahvaljujući unutarnjem spremniku za vodu, uživate u potpunoj fleksibilnosti pri odabiru mjesta za postavljanje rame uz rame i ne trebate stalni priključak za vodu. S 4,5 litara, spremnik za vodu ima veliki kapacitet.

Digitalni inverterski kompresor
Senzori raspoređeni po cijelom hladnjaku mjere temperaturne fluktuacije uzrokovane otvaranjem vrata. Na temelju tih informacija digitalni inverterski kompresor odabire jednu od svojih šest razina učinka. To ne samo da dovodi do konstantnije unutarnje temperature, već također povećava energetsku učinkovitost i dugovječnost kompresora.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI