SAMSUNG Side-by-Side RS70F RS70F67KCFEF

Izvorna cijena bila je: 1,749.00 €.Trenutna cijena je: 1,274.15 €. sa PDV

Težina 115 kg
Boja prednje strane

Crni čelik

oprema

Posuda za jaja

Glavne značajke

LED unutarnja rasvjeta
Metalno hlađenje
NoFrost Plus
Twin Cooling Plus®

Daljnje prednosti

AI Energy Mode – Može smanjiti potrošnju energije vašeg hladnjaka do 10%
Vanjski dozator leda i vode – Osvježite se brzo i praktično
Precizno hlađenje
Odvojena kontrola temperature za hladnjak i zamrzivač
SpaceMax™ – Puno prostora za vaše zalihe

Naziv modela

RS70F67KCFEF

Godišnja potrošnja energije

226 kWh

Kapacitet zamrzavanja u 24 sata

13 kg

Klimatski razred

umjereni pojas, suptropski pojas

Kapacitet odjeljaka hladnjaka

409 litara

Kapacitet odjeljaka za zamrzavanje

225 l

Ukupni volumen

634 l

Klasa emisije buke u zraku

B

Emisije buke u zraku

33 dB(A)

Razred energetske učinkovitosti (ljestvica)

C (od A do G)

Zaslon s indikatorom temperature

unutra

signal upozorenja

Vrata otvorena

Vrsta signala upozorenja

akustički

Broj mjesta za pohranu

4 kom.

Broj polica na vratima

7

Broj ladica hladnjaka

2

Dodatne funkcije hladnjaka

Automatsko odmrzavanje

Vrsta unutarnje rasvjete

LED unutarnja rasvjeta

Zone svježine

2 ladice za svježinu

Vrsta prikaza temperature

digitalni

Police za nekretnine

uklonjiv

Broj ladica zamrzivača

2

Dodatne funkcije odjeljka za zamrzavanje

Funkcija brzog zamrzavanja

Vrsta instalacije

samostojeći

Visina

178,4 cm

Širina

91,2 cm

dubina

72,6 cm

Napetost

220-240 V

Proces odmrzavanja

automatski

Jamstvo

24 mjeseca

brend

Samsung

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

13 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 4615533153 Kategorije: ,

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI