SAMSUNG Side-by-Side RS70F65KETEF No Frost+, Al Energy način rada, hlađenje metala

Izvorna cijena bila je: 1,099.00 €.Trenutna cijena je: 594.15 €. sa PDV

Težina 120 kg
Boja prednje strane

Izgled nehrđajućeg čelika

oprema

Posuda za jaja

Glavne značajke

Digitalni inverterski kompresor,
ledomat,
metalno hlađenje
, NoFrost Plus,
PowerCooling,
Space Max,
način rada za odmor
, dozator vode
, automatski ledomat,
unutarnji spremnik za vodu

Daljnje prednosti

AI energetski način rada – Može smanjiti potrošnju energije vašeg hladnjaka do 10%.
Odvojena kontrola temperature za odjeljak hladnjaka i zamrzivača

Oznaka modela

RS70F65KETEF

Godišnja potrošnja energije

349 kWh

Kapacitet zamrzavanja u 24 sata

13 kg

Klimatski razred

suptropski pojas

Volumen odjeljaka hladnjaka

420 l

Volumeni odjeljka za zamrzavanje

220 l

Ukupni volumen

640 l

Klasa emisije buke u zraku

C

Emisije buke u zraku

36 dB(A)

Razred energetske učinkovitosti (ljestvica)

E (od A do G)

Zaslon s indikatorom temperature

unutra

Signal upozorenja

Kvar
otvorenih vrata

Broj skladišnih prostora

4 kom.

Broj polica na vratima

5

Dodatne funkcije za odjeljak hladnjaka

Snažno hlađenje

Vrsta unutarnje rasvjete

LED unutarnja rasvjeta

Broj ladica zamrzivača

2

Dodatne značajke odjeljka za zamrzavanje

Funkcija brzog zamrzavanja

Vrsta instalacije

samostojeći

Visina

178 cm

Širina

91,2 cm

dubina

72,6 cm

Napetost

220-240 V

Vrijednost veze

2400 W

Jamstvo

24 mjeseca

brend

Samsung

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

17 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 6779470641 Kategorije: ,
Broj artikla 6779470641
  • Ukupni volumen: 640 litara
  • Bez mraza+
  • Al Energy način rada – Može smanjiti potrošnju energije vašeg hladnjaka do 10%
  • Vanjski dozator leda i vode
  • Metalno hlađenje – Za ravnomjerno hlađenje s profesionalnim izgledom

 

 

Ravnomjerno hlađenje

Ravnomjerno hlađenje
Metal Cooling održava idealnu temperaturu unutar hladnjaka, čuvajući hranu svježom čak i uz često otvaranje vrata. To smanjuje temperaturne fluktuacije i pomaže u očuvanju svježine. Metal Cooling se lako čisti i daje hladnjaku profesionalan izgled.

 

 

 

 

Brzo ohlađeno i duboko zamrznuto

Brzo ohlađeno i duboko zamrznuto
Ako trebate nešto brzo ohladiti ili zamrznuti, pritisnite odgovarajuću tipku tri sekunde, na primjer, nakon ljetnog odmora, prije velike trgovine ili za puno pića prije zabave. Pritiskom na tipku Power Cool ili Power Freeze automatski se postavlja najniža temperatura (1°C za Power Cool). Time se hladnjak ili zamrzivač brzo hladi.

 

 

 

 

Pametne stvari Energija

Pametne stvari Energija
Upravljajte potrošnjom energije u svom kućanstvu u bilo koje vrijeme i gotovo s bilo kojeg mjesta. SmartThings Energy* nudi korisne savjete o tome kako energetski učinkovitije koristiti svoje uređaje. Potrošnju energije uređaja možete jednostavno pratiti u stvarnom vremenu i usporediti je s prethodnim mjesecom. Također možete postaviti mjesečne ciljeve i primati upozorenja ako je vjerojatno da će biti premašeni.

 

 

 

 

SmartThings kućna njega

SmartThings kućna njega
Pomoću SmartThings Home Care* možete provjeriti status svog uređaja i primati podsjetnike za važne zadatke, poput promjene filtera za vodu. SmartThings Home Care* također može slati poruke o pogreškama s uređaja na vaš pametni telefon ili tablet i pružati korisne savjete.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI