1,799.00 € Izvorna cijena bila je: 1,799.00 €.849.15 €Trenutna cijena je: 849.15 €. sa PDV
| Težina | 120 kg |
|---|---|
| Boja prednje strane |
Crni čelik |
| oprema |
Posuda za jaja |
| Glavne značajke |
Digitalni inverterski kompresor, |
| Daljnje prednosti |
AI energetski način rada – Može smanjiti potrošnju energije vašeg hladnjaka do 10% |
| Oznaka modela |
RS80F65KDF |
| Godišnja potrošnja energije |
279 kWh |
| Kapacitet zamrzavanja u 24 sata |
13 kg |
| Klimatski razred |
suptropski pojas |
| Volumen odjeljaka hladnjaka |
420 l |
| Volumeni odjeljka za zamrzavanje |
220 l |
| Ukupni volumen |
640 l |
| Klasa emisije buke u zraku |
C |
| Emisije buke u zraku |
36 dB(A) |
| Razred energetske učinkovitosti (ljestvica) |
D (od A do G) |
| Zaslon s indikatorom temperature |
unutra |
| Signal upozorenja |
Kvar |
| Broj skladišnih prostora |
4 kom. |
| Broj polica na vratima |
5 |
| Broj ladica hladnjaka |
2 |
| Dodatne funkcije za odjeljak hladnjaka |
Snažno hlađenje |
| Vrsta unutarnje rasvjete |
LED unutarnja rasvjeta |
| Broj ladica zamrzivača |
2 |
| Broj otvorenih odjeljaka za zamrzavanje |
4 |
| Dodatne značajke odjeljka za zamrzavanje |
Funkcija brzog zamrzavanja |
| Vrsta instalacije |
samostojeći |
| Visina |
178 cm |
| Širina |
91,2 cm |
| dubina |
72,6 cm |
| Napetost |
220-240 V |
| Vrijednost veze |
2400 W |
| Jamstvo |
24 mjeseca |
| brend |
Samsung |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- Ukupni volumen: 640 litara
- Bez mraza +
- AI glasovno upravljanje – Inteligentno glasovno upravljanje
- Automatsko otvaranje vrata – Automatsko otvaranje vrata glasovnom naredbom ili laganim dodirom
- SpaceMax™ – Puno prostora za vaše potrepštine
RS80F Side-by-Side s automatskim otvaranjem vrata i spremnikom za vodu, klasa energetske učinkovitosti: D
Inteligentno glasovno upravljanje
Jednostavno upravljajte svojim uređajem samo glasom. Uz ugrađeni glasovni asistent Samsung Bixby*, možete jednostavno reći uređaju što želite bez korištenja Samsung pametnog telefona. To vam omogućuje, na primjer, otvaranje vrata, odabir postavki ili odabir prijedloga recepata pomoću glasovnog upravljanja, čak i kada su vam ruke pune. A ako imate poteškoća s čitanjem informacija na zaslonu, uređaj može naglas pročitati prikazane informacije.

Produžuje svježinu i okus
Dva odvojena rashladna kruga osiguravaju da ne dolazi do izmjene zraka između odjeljka hladnjaka i zamrzivača. To smanjuje prijenos mirisa i okusa iz hladnjaka u zamrzivač i sprječava ulazak suhog zraka iz zamrzivača u hladnjak. Kao rezultat toga, održavaju se idealne razine vlažnosti, što dulje održava svježinu voća i povrća.

Ravnomjerno hlađenje
All-Around Cooling osigurava ravnomjerno hlađenje cijele unutrašnjosti. To smanjuje temperaturne razlike između pojedinačnih polica, omogućujući odgovarajuće skladištenje hrane za dulju svježinu, bilo gdje u hladnjaku.

Za ravnomjerno hlađenje s profesionalnim izgledom
Metal Cooling održava idealnu temperaturu unutar hladnjaka, čuvajući hranu svježom čak i uz često otvaranje vrata. To smanjuje temperaturne fluktuacije i pomaže u očuvanju svježine. Metal Cooling se lako čisti i daje hladnjaku profesionalan izgled.

Brzo ohlađeno i duboko zamrznuto
Ako trebate nešto brzo ohladiti ili zamrznuti, pritisnite odgovarajuću tipku tri sekunde, na primjer, nakon ljetnog odmora, prije velike trgovine ili za puno pića prije zabave. Pritiskom na tipku Power Cool ili Power Freeze automatski se postavlja najniža temperatura (1°C za Power Cool). Time se hladnjak ili zamrzivač brzo hladi.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.



