Sharp električni samostojeći štednjak KF-76VNO22W-DE

369.00  sa PDV

Težina 45 kg
Vrhunske karakteristike

Unutarnja vrata od punog stakla

Ime proizvoda

KF-76VNO22W-DE

Boja

bijela

Ime modela

KF-76VNO22W-DE

Potrošnja energije za konvencionalni rad u kWh

0,87 kWh

Potrošnja energije topli zrak ili recirkulirani zrak u kWh

0,8 kWh

Volumen pećnice po komori za kuhanje

69 litara

Klasa energetske učinkovitosti (skala)

A (A+++ do D)

Vrsta ploče za kuhanje

Električni

Materijal ploče za kuhanje

Staklokeramika

Kontrole ploče za kuhanje

Kontrolni gumb

Okvirna ploča za kuhanje

Okvir od nehrđajućeg čelika

Broj zona za kuhanje

4

Promjer zona za kuhanje

2 x 14,5
2 x 18 cm

Vrste grijanja

Roštilj na razini odmrzavanja
Roštilj velike površine
Roštilj velike površine s ventilatorom
gornje i donje grijanje
gornje, donje grijanje i ventilator
cirkulirajući zrak
donje
grijanje donje grijanje s ventilatorom

Kontrole pećnice

Okretni gumbi

uključena opskrba

1 tepsija,
1 tepsija,
1 rešetka,
bočne rešetke

Visina samostojeće peći

85 cm

Široki samostojeći štednjak

60 cm

Duboki samostojeći štednjak

60 cm

brend

sharp

Nema na zalihi

14 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 3611256050 Kategorija:

 

Članak br. 3611256050

 

 

  • Klasa energetske učinkovitosti A (A+++ do D)
  • 8 vrsta grijanja
  • Lako se čisti emajl
  • Bočne šine za vješanje
  • Staklokeramička ploča za kuhanje sa 4 zone kuhanja

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI