SIEMENS djelomično ugradbena perilica posuđa iQ500, SR55YS05ME, 10 postavki

Original price was: 1,159.00 €.Current price is: 629.00 €. sa PDV

Težina

37 kg

Vrhunske karakteristike

Aqua stop AquaSensor AutoOpen sušenje Automatski program Ladica za pribor za jelo Pomoćnik za doziranje DuoPower EmotionLight Tehnologija zaštite stakla HomeConnect Brava na ključ VarioFlex Pro sustav košara VarioDrawer Pro

Napomena o narudžbi

Perilice posuđa testiraju se vodom u tvornici kako bi se , između ostalog , provjerilo ima li curenja prije nego što uređaj napusti tvornicu. Mogu ostati ostaci vode. Ovo je kvalitetan program proizvođača i nije razlog za povrat.

Vrsta instalacije

djelomično integrabilan

Prednja strana u boji

ne hrđajući Čelik

Otvor u boji

ne hrđajući Čelik

Materijal unutarnjeg poda

ne hrđajući Čelik

Ime modela

SR55YS05ME

Broj postavki posuđa Standardni ciklus čišćenja

10

Emisije buke u zraku

45 dB(A)

Klasa emisije zvuka u zraku

C

Klasa energetske učinkovitosti (skala)

B (A do G)

Broj programa

6

programa

Auto 45-65 °C Eco 50 °C Favorite Intensive 70 °C Kratko 60 °C brilliantShine 40 °C

Vrsta držača pribora za jelo

Ladica za pribor za jelo

Kontrolni zaslon

Odgoda početka preostalog vremena rada

Minimalna visina niše

81 , 5 cm

Maksimalna visina niše

87 , 5 cm

Visina

81 , 5 cm

Širina

44 , 8 cm

dubina

57 , 3 cm

brend

Siemens

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

18 People watching this product now!
SKU: S05680WPP2 Kategorije: ,

 

Članak br. S05680WPP2

 

  • Radna buka: 45 dB(A)
  • aquaStop®: Siemensovo jamstvo za kućanske aparate protiv oštećenja vodom – tijekom životnog vijeka aparata
  • varioSpeed ​​​​Plus – operite i osušite posuđe do tri puta brže
  • Nježno i učinkovito sušenje zahvaljujući Zeolite® i opciji sušenja za sjaj
  • Jednostavno odaberite i pokrenite svoj program pranja posuđa putem aplikacije Home Connect – daljinski upravljač

 

iQ500, poluintegrirana perilica posuđa, 45 cm, nehrđajući čelik, SR55YS05ME

 

Brzo i pametno čišćenje.

Perite i sušite posuđe do tri puta brže, ali s jednako izvrsnim rezultatima. S varioSpeed ​​​​Plus također možete uključiti turbo ispiranje u bilo kojem trenutku, čak i kada je ciklus ispiranja već u tijeku. I najbolje od svega: možete aktivirati i kontrolirati varioSpeed ​​​​Plus putem aplikacije Home Connect na svom uređaju. Nije li to pametno?

Sjajni rezultati s prirodnim mineralima.

Želite li ekološki prihvatljiviju perilicu posuđa koja i dalje pruža optimalne performanse? Zeolite® sušenje koristi odjeljak ispunjen prirodnim mineralima koji upija vlagu i oslobađa toplinu. Time se skraćuje ciklus sušenja i štedi dragocjena energija. Situacija u kojoj svi dobivaju za vas i okoliš.

Za plavo ambijentalno svjetlo.

Kada otvorite vrata svoje perilice posuđa, čeka vas jarko plava boja. Pametno postavljene LED diode u gornjem dijelu unutrašnjosti automatski se pale kada otvorite vrata i ponovno se gase kada ih zatvorite.

Štedi vrijeme i trud.

Život je i ovako užurban. Siemens perilice posuđa s Home Connectom tu su da vam olakšaju stvari. Zahvaljujući našem partnerstvu s Amazon Alexa*, svojom pametnom perilicom posuđa možete upravljati putem aplikacije Home Connect ili pametnog zvučnika. Na primjer, ubrzati Na primjer, koristite program ispiranja ili uključite program Silence. Aplikacija čak može ponovno naručiti tablete za pranje posuđa. Ovo čini život malo lakšim. *Nije dostupno svugdje.

Pronađite svoje favorite u tren oka.

Tipka favorita čini vašu perilicu posuđa još individualnijom. Unesite svoje najčešće korištene programe i opcije, a zatim ih pokrenite pritiskom na gumb ili putem aplikacije Home Connect.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.