SIEMENS Djelomično ugradbena perilica posuđa iQ700 SN57TS00CE

Izvorna cijena bila je: 1,060.00 €.Trenutna cijena je: 764.15 €. sa PDV

Težina 41 kg
Vrsta instalacije

djelomično integrirano

Boja prednje strane

nehrđajući čelik

Otvor blende u boji

Nije primjenjivo

Materijal unutarnjeg poda

nehrđajući čelik

Zemlja proizvodnje

Proizvedeno u Njemačkoj

Naziv modela

SN57TS00CE

Broj postavki mjesta Standardni ciklus pranja

14

Emisije buke u zraku

43 dB(A)

Klasa emisije buke u zraku

B

Razred energetske učinkovitosti (ljestvica)

A (A do G)

Broj programa

8

Programi

Automatski 45-65°C
Eko 50°C
Omiljeni
Sjaj stakla
Inteligentni
Intenzivni 70°C
Kratki 60°C
Tihi 50°C

Vrsta držača za pribor za jelo

Ladica za pribor za jelo

Kontrolni zaslon

Nedostatak sredstva za ispiranje
Nedostatak soli
Prethodni odabir vremena početka

Košara za posuđe s opremom

Rackmatic 3-stupanjski

Visina

81,5 cm

Širina

59,8 cm

dubina

57,3 cm

Vrata dubine uređaja otvorena

115 cm

Duljina odvodnog crijeva

1,9 m

Duljina dovodnog crijeva

1,65 m

Napetost

220-240 V

Jamstvo

24 mjeseca

brend

Siemens

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

12 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 4391811076 Kategorije: ,
Broj artikla 4391811076
  • varioSpeed ​​​​Plus – pere i suši posuđe do tri puta brže.
  • Naša energetski najučinkovitija perilica posuđa – klasa energetske učinkovitosti A
  • Inteligentni program – prilagođeni program pranja posuđa koji reagira na vaše povratne informacije.
  • flexComfort Pro – lako dostupne košare posebno dizajnirane za čaše.
  • glassZone – posebno područje koje štiti vaše naočale.

 

iQ700 – Poluintegrirana perilica posuđa – 60 cm – Brušeni čelik

 

 

 

Brzo i pametno čišćenje.

Brzo i pametno čišćenje.
Perite i sušite posuđe do tri puta brže, a opet s istim izvrsnim rezultatima. S varioSpeed ​​​​Plusom možete aktivirati turbo pranje u bilo kojem trenutku, čak i dok je ciklus pranja već u tijeku. A najbolje od svega, varioSpeed ​​​​Plus možete aktivirati i kontrolirati putem aplikacije Home Connect na vašem uređaju. Nije li to pametno?

 

 

 

 

 

 

Vaša perilica posuđa zna najbolje.

Vaša perilica posuđa zna najbolje.
Ne želite dugo odlučivati ​​koji je program najbolji za vas? Neka vaša perilica posuđa odabere prave postavke i po potrebi ubrza ciklus pranja. Jednostavno dajte svojoj perilici posuđa povratne informacije putem aplikacije Home Connect o vašem zadovoljstvu trajanjem programa te rezultatima čišćenja i sušenja. Perilica posuđa prilagodit će svoje postavke na temelju tih informacija i stvoriti prilagođeni ciklus pranja za vas. Nadalje, program vam nudi potpunu transparentnost u pogledu potrošnje vode i energije. I imate više vremena za stvari koje su zaista važne!

 

 

 

 

 

 

 

 

Više zaštite, manje muke.

Više zaštite, manje muke.
Zahvaljujući dizajnu košara flexComfort Pro koji je prilagođen staklu, možete sigurno staviti čak i najvrjednije čaše u svoju Siemens perilicu posuđa. Osim toga, novi kotači s niskim trenjem dodatno olakšavaju punjenje i pražnjenje.

 

 

 

 

Sigurno područje za posebno osjetljivo staklo.

Sigurno područje za posebno osjetljivo staklo.
Brinete li se zbog stavljanja lomljivih čaša u perilicu posuđa? glassZone vam pruža dodatni mir. Šest posebnih mlaznica temeljito čisti svaku čašu nježnim, kontinuiranim mlazom vode bez oštećenja osjetljivih materijala. A neklizajuće silikonske površine štite vaše dragocjene čaše od udaraca i pomicanja, osiguravajući da sve izađe čisto i netaknuto.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI