SIEMENS električna ploča za kuhanje SCHOTT CERAN® iQ300 ET645HN17E

Original price was: 309.00 €.Current price is: 194.65 €. sa PDV

Težina 9 kg
Vrhunske karakteristike

Ponovo pokrenite
upravljanje dodirom

Boja

u boji nehrđajućeg čelika

Ime modela

ET645HN17E

Kontrole

Touchpad

Okvirna ploča za kuhanje

ravni okvir od nehrđajućeg čelika

Zaštitne funkcije

Tipka za zaključavanje prikaza preostale topline

Broj zona za kuhanje

4

Broj stupnjeva snage ploče za kuhanje

17

Promjer zona za kuhanje

14,5
18 cm

Broj zona pečenja

1

Promjer zona pečenja

17/26,5 cm

Broj zona s dva kruga

1

Promjer dvokružnih zona

14,5/21 cm

Materijal ploče za kuhanje

SCHOTT CERAN® staklokeramika

Zemlja proizvodnje

Napravljeno u Njemačkoj

Visina

4,8 cm

Širina

58,3 cm

dubina

51,3 cm

Ploča za kuhanje sa širokim izrezom

56 cm

Ploča za kuhanje s dubokim izrezima

50 cm

Napetost

230/400V

Vrijednost veze

7,5 kW

brend

Siemens

Na zalihi

11 People watching this product now!
Članak br. 9780216592
  • Električna ploča za kuhanje SCHOTT CERAN®
  • 1 zona pečenja/1 zona s dva kruga
  • Rad upravljanja dodirom
  • Sigurnosno isključivanje
  • Digitalni zaslon

 

 

iQ300, električna ploča za kuhanje, 60 cm, crna, s okvirom, ET645HN17E

 

Prostor za velike tave

Za optimalnu raspodjelu topline pri kuhanju u pećnicama ili velikim tavama, ovu zonu možete aktivirati uz standardnu ​​zonu za kuhanje kako biste je prilagodili većem posuđu.

Precizan, jednostavan i inovativan rad

Precizan, jednostavan i inovativan rad

Ovaj rad senzora omogućuje posebno praktično upravljanje pločom za kuhanje – jednostavnim laganim pritiskom upravljačkih ploča na cijeloj staklenoj ploči.

Dvokružna zona za kuhanje 21 cm i zona za prženje

Prostor za velike lonce i tave zahvaljujući dvokružnoj zoni kuhanja od 21 cm i proširivoj zoni prženja.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.