SIEMENS Fleksibilna indukcijska ploča za kuhanje marke SCHOTT CERAN® EX875KYW1E sa sustavom cookConnect

Izvorna cijena bila je: 1,399.00 €.Trenutna cijena je: 900.15 €. sa PDV

Težina 19 kg
Značajke aplikacije

Inspirirajte se brojnim međunarodnim receptima u aplikaciji Home Connect i pošaljite sve detalje izravno u svoju pećnicu ili ploču za kuhanje – iskusite kako vas Home Connect podržava u kuhinji i čini svako jelo uspješnim.
omogućeno aplikacijom

Boja

crna

Naziv modela

EX875KYW1E

Kontrole

Zaslon na dodir

Kontrola temperature

u fazama

Okvir ploče za kuhanje

Fasetirani rez

Broj zona za kuhanje

4

Broj fleksibilnih zona

2

Broj zona za brzo kuhanje

5

Dimenzije fleksibilnih zona

20/23 cm

Materijal ploče za kuhanje

SCHOTT CERAN® staklokeramika

Visina

5,1 cm

Širina

81,2 cm

dubina

52 cm

Širina izreza ploče za kuhanje

75 cm

Dubinski izrez ploče za kuhanje

49 cm

Kompatibilnost električnih priključaka

Priključna kutija za štednjak

Napetost

230/400 V

Priključeno opterećenje

7,4 kW

Priključni kabel

Za ploču za kuhanje potreban je kabel za napajanje (nije uključen), koji se mora spojiti na razvodnu kutiju štednjaka. Potrebno je priključivanje od strane kvalificiranog električara.

Jamstvo

24 mjeseca

brend

Siemens

Na zalihi

18 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
Broj članka 2935753873
  • Fleksibilna indukcijska ploča za kuhanje marke SCHOTT CERAN®
  • varioInduction Plus
  • funkcija PowerBoost
  • bratSensor plus
  • PowerMove Plus

 

iQ700 – Indukcijska ploča za kuhanje – 80 cm – Crna, s okvirom

 

 

Zagrijte tamo gdje je potrebno.

Zagrijte tamo gdje je potrebno.
Brine li vas da se vaše posuđe neravnomjerno zagrijava? VarioInduction Plus automatski prepoznaje veličinu i oblik vaših lonaca i tava te u skladu s tim prilagođava ploču za kuhanje. Također ima mjesta za XL posudu za pečenje, jer čim jedna zona za kuhanje više nije dovoljna, ploča za kuhanje automatski aktivira dodatne zone za kuhanje u dva smjera. Bez obzira na to koje posuđe koristite, toplina se stvara samo tamo gdje je potrebna. Za fleksibilno kuhanje prema vašim željama.

 

 

 

 

Sve postavke su samo jednim dodirom udaljene.

Sve postavke su samo jednim dodirom udaljene.
TFT zaslon osjetljiv na dodir pojednostavljuje pristup svim funkcijama vaše ploče za kuhanje, olakšava korištenje i jamči dobru čitljivost iz svakog kuta.

 

 

 

 

 

Uvijek ide u prilog.

Uvijek ide u prilog.
Je li tava dovoljno vruća za vaš odrezak? Jednostavno odaberite željenu razinu topline od pet razina, a senzor pečenja Plus će vam pokazati kada je postignuta savršena temperatura. Ploča za kuhanje zatim preuzima kontrolu i regulira temperaturu na konstantnoj razini dok vaše jelo ne bude savršeno pripremljeno. Za odrezak i ostalo, baš kako volite.

 

 

 

 

 

Želite nadogradnju?
Senzor za kuhanje Plus, dostupan kao pribor, može se povezati s vašom pločom za kuhanje putem Bluetootha. Senzor kontinuirano mjeri temperaturu unutar lonca i prilagođava vašu ploču za kuhanje kako bi temperatura koju ste postavili bila konstantna. Na ovaj način, voda ili mlijeko više nikada neće prokuhati.

 

 

 

Uvijek ažurno.

Uvijek ažurno.
Povezani svijet pun uzbudljivih mogućnosti s Wi-Fi kućanskim aparatima Siemens i Home Connectom. Doživite budućnost već danas. S Home Connectom, svakodnevni zadaci postaju lakši i ugodniji. Zahvaljujući najnovijoj tehnologiji, provodite više vremena radeći ono što želite, a manje vremena radeći ono što morate. Otkrijte nove mogućnosti.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.