








847.00 € Izvorna cijena bila je: 847.00 €.551.65 €Trenutna cijena je: 551.65 €. sa PDV
Težina | 15 kg |
---|---|
vrhunske karakteristike |
Rad s TFT zaslonom osjetljivim na dodir |
Boja |
u boji nehrđajućeg čelika |
naziv modela |
EX645LYC1E |
kontrole |
rad klizača na dodir |
kontrola temperature |
u fazama |
okvirna ploča za kuhanje |
ravni okvir od nehrđajućeg čelika |
zaštitne funkcije |
Zaključavanje tipki |
broj zona za kuhanje |
4 |
broj fleksibilnih zona |
2 |
Broj razina snage ploče za kuhanje |
17 |
broj zona za brzo kuhanje |
4 |
promjer zona za kuhanje |
19 cm |
materijal ploče za kuhanje |
SCHOTT CERAN® staklokeramika |
Visina |
5,5 cm |
Širina |
58,3 cm |
dubina |
51,3 cm |
priključni kabel |
Ploča za kuhanje zahtijeva strujni kabel (nije uključen) koji mora biti spojen na priključnu kutiju štednjaka. Potreban je priključak od strane kvalificiranog električara. |
vrijednost veze |
7,4 kW |
brend |
Siemens |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- Flex indukcijska ploča za kuhanje od SCHOTT CERAN®
- 4 indukcijske zone kuhanja
- rad klizača na dodir
- mjerač vremena
- powerMove Plus
iQ700 – Indukcijska ploča – 60 cm – crna, s okvirom
Zagrijte gdje je potrebno.
Jeste li zabrinuti da se vaše posuđe neravnomjerno zagrijava? varioInduktion Plus automatski detektira veličinu i oblik vaših lonaca i tava te prema tome prilagođava ploču za kuhanje. Ima mjesta i za XL pečenjaru, jer čim jedno polje za kuhanje više nije dovoljno, ploča za kuhanje automatski uključuje dodatna polja za kuhanje u dva smjera. Bez obzira koje posuđe koristite, toplina se stvara samo tamo gdje je potrebna. Za fleksibilno kuhanje prema vašim željama.
Dodirnite i klizite za potpunu kontrolu.
S pregledno raspoređenim klizačem Dual LightSlider možete brzo i jednostavno odabrati zone za kuhanje sa svake strane ploče za kuhanje. Dodirnite klizač, a zatim ga pomaknite u stranu da prilagodite svoje postavke. Kada se ploča za kuhanje isključi, korisničko sučelje nestaje, ne ostaje ništa osim elegantne i minimalističke crne staklene površine.
Uvijek do točke.
Je li tava dovoljno vruća za vaš odrezak? Jednostavno odaberite željenu razinu topline između pet razina i senzor prženja Plus pokazat će vam kada je postignuta savršena temperatura. Ploča tada preuzima i regulira temperaturu na konstantnoj razini sve dok vaše jelo ne bude savršeno pripremljeno. Za odrezak & co po vašem ukusu.
Kuhanje, pirjanje, održavanje topline – u jednom pokretu.
Kuhati, pirjati ili održavati toplim bez podešavanja postavki? powerMove Plus dijeli vašu ploču za kuhanje u tri različite zone grijanja – od vrlo vruće sprijeda do održavanja topline straga. Nakon što završite s pripremom jela, jednostavno gurnite posuđe natrag kako biste automatski aktivirali zonu zagrijavanja i održali savršenu temperaturu za posluživanje.
Automatsko podešavanje zona za kuhanje.
Sada više ne morate dugo razmišljati koju zonu za kuhanje trebate koristiti za koje posuđe. Zahvaljujući inteligentnim flexZones, senzori ispod staklokeramike automatski otkrivaju oblik i veličinu vaših lonaca i tava te automatski kombiniraju ili dijele zone za kuhanje u skladu s tim. A ako tijekom kuhanja pomaknete posuđe, postavke se automatski preuzimaju. Stavite lonac na ploču za kuhanje, uključite je i uživajte u fleksibilnom kuhanju.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.