



629.00 € Izvorna cijena bila je: 629.00 €.589.00 €Trenutna cijena je: 589.00 €. sa PDV
Težina | 6 kg |
---|---|
Boja |
Crno |
Ime modela |
EH601HEB1E |
Kontrole |
TouchSlider (tajmer), prednji |
Kontrola temperature |
bez koraka |
Okvirna ploča za kuhanje |
ispiranje |
Zaštitne funkcije |
Sigurnosno isključivanje |
Broj zona za kuhanje |
4 |
Dimenzije zona za kuhanje |
145 |
Materijal ploče za kuhanje |
Staklokeramika |
Značajke aplikacije |
Inspirirajte se brojnim međunarodnim receptima u aplikaciji Home Connect i pošaljite sve detalje izravno u svoju pećnicu ili ploču za kuhanje – doživite kako vas Home Connect podržava u kuhinji i čini svako jelo uspješnim. |
Zemlja proizvodnje |
Proizvedeno u Europi |
Visina |
5,6 cm |
Širina |
57,2 cm |
dubina |
51,2 cm |
Ploča za kuhanje sa širokim izrezom |
56 cm |
Ploča za kuhanje s dubokim izrezima |
5,6 cm |
brend |
Siemens |
Nema na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- touchSlider – omogućuje podešavanje razine snage samo dodirom.
- Home Connect: Sve informacije o vašoj ploči za kuhanje putem pametnog telefona ili tableta – čak i kada ste u pokretu.
- Inteligentna automatska napa – savršena interakcija između ploče za kuhanje i nape za veću udobnost kuhanja
- Tipka Favoriti – tako da možete individualno postaviti svoju ploču prema svojim željama.
- Svijet recepata – ukusni, inspirativni recepti koji odgovaraju vašem životnom stilu.
iQ100, indukcijska ploča, 60 cm, crna, ugradbena, EH601HEB1E
Podešavanje temperature pritiskom na gumb.
Je li vam važna maksimalna udobnost u radu? Zaboravite prekidače i gumbe: s touchSliderom možete podesiti razine snage svojih zona za kuhanje jednostavnim dodirom ili prevlačenjem prsta. Toplina se regulira u pola koraka do maksimalnog stupnja 9.
Uvijek u toku.
Povezani svijet pun uzbudljivih mogućnosti uz Siemensove kućanske uređaje s omogućenim WLAN-om i Home Connect. Doživite budućnost danas. Uz Home Connect svakodnevni zadaci postaju lakši i ugodniji. Zahvaljujući najnovijoj tehnologiji, možete provoditi više vremena radeći ono što želite, a manje vremena radeći ono što trebate. Otkrijte nove mogućnosti.
Savršeno usklađeno: napa i ploča za kuhanje.
Želite li podići svoje kuharske vještine na novu razinu? Što kažete na ploču za kuhanje koja automatski komunicira s napom? S ovim inteligentnim automatskim sustavom odsisavanja, napa prilagođava razinu ventilatora temperaturi i snazi ploče za kuhanje. Nakon završetka procesa kuhanja, napa se prebacuje na funkciju automatskog rada. Jednostavno povežite svoju ploču za kuhanje i pripadajuću napu na svoj registrirani račun Home Connect.
Vaša ploča za kuhanje, vaše postavke.
Želite li personalizirati svoju ploču za kuhanje prema svojim željama? To je vrlo jednostavno s gumbom za favorite: Na primjer, možete integrirati svoju ploču za kuhanje u svoj pametni dom, pa čak i uključiti svjetlo u dnevnoj sobi pomoću gumba za favorite. Ili ručno kontrolirajte postavku svjetla i razinu ventilatora pripadajuće nape putem ploče za kuhanje. Jednostavno povežite svoju ploču za kuhanje sa svojim registriranim Home Connect računom.
Otkrijte cijeli novi svijet ukusnih recepata.
Što kuhate sljedeće? Ponekad jednostavno nema ideja. Ali evo rješenja: Svijet recepata nudi vam veliki izbor ukusnih recepata koji odgovaraju vašem životnom stilu. Odaberite i prenesite idealnu postavku senzora prženja Pro na svoju ploču za kuhanje. Iskoristite fleksibilne mogućnosti pripreme i uživajte u ukusnim jelima. Kako biste koristili ovu značajku, povežite svoju ploču za kuhanje s registriranim računom Home Connect.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.