SIEMENS indukcijska ploča iQ700 EX645HXC1E

Izvorna cijena bila je: 719.00 €.Trenutna cijena je: 381.65 €. sa PDV

Težina 12 kg
Boja

Crno

Ime modela

EX645HXC1E

Kontrole

TouchSlider (tajmer), prednji

Kontrola temperature

bez koraka

Zaštitne funkcije

Sigurnosno isključivanje

Broj zona za kuhanje

4

Dimenzije zona za kuhanje

380×225

Materijal ploče za kuhanje

Staklokeramika

Značajke aplikacije

Inspirirajte se brojnim međunarodnim receptima u aplikaciji Home Connect i pošaljite sve detalje izravno u svoju pećnicu ili ploču za kuhanje – doživite kako vas Home Connect podržava u kuhinji i čini svako jelo uspješnim.

Zemlja proizvodnje

Proizvedeno u Europi

Visina

5,5 cm

Širina

58,3 cm

dubina

51,3 cm

Ploča za kuhanje sa širokim izrezom

56 cm

brend

Siemens

Nema na zalihi

13 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 7994750290 Kategorija:
Članak br. 7994750290
  • varioInduction: ploča se automatski prilagođava posuđu.
  • touchSlider – omogućuje podešavanje razine snage samo dodirom.
  • Home Connect: sve informacije o vašoj ploči za kuhanje putem pametnog telefona ili tableta – čak i kada ste u pokretu.
  • Frying Sensor Pro – kuhanje bez opasnosti od zagorijevanja.
  • Inteligentne flexZones – Automatsko podešavanje zone kuhanja za maksimalnu fleksibilnost.

iQ700, indukcijska ploča, 60 cm, crna, s okvirom, EX645HXC1E

Zagrijte gdje je potrebno.

Brinete li se da se vaše posuđe neravnomjerno zagrijava? varioInduction automatski prepoznaje veličinu i oblik vaših lonaca i tava te prema tome prilagođava ploču za kuhanje. Ima mjesta i za XL pečenjaru, jer jednostavno dodirom prsta možete spojiti dvije zone kuhanja u jednu. Bez obzira koje posuđe koristite, toplina se stvara samo tamo gdje je potrebna. Za fleksibilno kuhanje prema vašim željama.

Podešavanje temperature pritiskom na gumb.

Je li vam važna maksimalna udobnost u radu? Zaboravite prekidače i gumbe: s touchSliderom možete podesiti razine snage svojih zona za kuhanje jednostavnim dodirom ili prevlačenjem prsta. Toplina se regulira u pola koraka do maksimalnog stupnja 9.

Podešavanje temperature pritiskom na gumb.

Uvijek u toku.

Povezani svijet pun uzbudljivih mogućnosti uz Siemensove kućanske uređaje s omogućenim WLAN-om i Home Connect. Doživite budućnost danas. Uz Home Connect svakodnevni zadaci postaju lakši i ugodniji. Zahvaljujući najnovijoj tehnologiji, možete provoditi više vremena radeći ono što želite, a manje vremena radeći ono što trebate. Otkrijte nove mogućnosti.

Uvijek u toku.

Nema više zagorene hrane.

Ne bi li bilo praktično da ne morate brinuti o podešavanju temperature tijekom kuhanja? Jednostavno aktivirajte Frying Sensor Pro i odaberite između jedanaest opcija temperature kako biste održali toplinu u tavi na konstantnoj razini. Inteligentni senzor kontrolira temperaturu i sprječava gorenje, tako da su rezultati uvijek optimalni. To znači da se možete usredotočiti na svoje goste bez brige hoće li vam hrana zagorjeti.

Nema više zagorene hrane.

Automatsko podešavanje zona za kuhanje.

Sada ne morate dvaput razmišljati o tome koju zonu za kuhanje trebate koristiti za koje posuđe. Zahvaljujući inteligentnim flexZones, senzori ispod staklokeramike automatski prepoznaju oblik i veličinu vaših lonaca i tava te automatski kombiniraju ili dijele zone za kuhanje u skladu s tim. A ako tijekom kuhanja pomaknete posuđe, postavke se automatski primjenjuju. Stavite lonac na ploču za kuhanje, uključite ga i uživajte u fleksibilnom kuhanju.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI