SIEMENS Indukcijska ploča za kuhanje iQ700 EX275HXC1E Omogućeno za Wi-Fi, Frying Sensor Pro

Izvorna cijena bila je: 1,149.00 €.Trenutna cijena je: 687.65 €. sa PDV

Težina 13 kg
Značajke aplikacije

Inspirirajte se brojnim međunarodnim receptima u aplikaciji Home Connect i pošaljite sve detalje izravno u svoju pećnicu ili ploču za kuhanje – iskusite kako vas Home Connect podržava u kuhinji i čini svako jelo uspješnim.

Boja

Crna

Zemlja proizvodnje

Proizvedeno u Europi

Naziv modela

EX275HXC1E

Kontrole

TouchSlider (tajmer), prednji

Kontrola temperature

kontinuirano varijabilno

Okvir ploče za kuhanje

Fasetirani rez

Zaštitne funkcije

Sigurnosno isključivanje

Broj zona za kuhanje

4

Dimenzije zona za kuhanje

210×400

Materijal ploče za kuhanje

Staklokeramika

Visina

5,1 cm

Širina

91,2 cm

dubina

35 cm

Širina izreza ploče za kuhanje

88 cm

Dubinski izrez ploče za kuhanje

5,1 cm

Napetost

230/400 V

Vrijednost veze

7,4 kW

Jamstvo

24 mjeseca

brend

Siemens

Na zalihi

16 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
Broj članka 46662067
  • varioInduction: ploča za kuhanje se automatski prilagođava posuđu.
  • touchSlider – omogućuje vam podešavanje razine snage samo jednim dodirom.
  • Home Connect: Sve informacije o vašoj ploči za kuhanje putem pametnog telefona ili tableta – čak i kada ste u pokretu.
  • Frying Sensor Pro – kuhanje bez rizika od zagorijevanja.
  • Inteligentne flexZone – Automatsko podešavanje zone kuhanja za maksimalnu fleksibilnost.

 

iQ700 – Indukcijska ploča za kuhanje – 90 cm – Crna, s okvirom

Zagrijte tamo gdje je potrebno.
Brine li vas da se vaše posuđe neravnomjerno zagrijava? VarioInduction automatski prepoznaje veličinu i oblik vaših lonaca i tava te u skladu s tim prilagođava ploču za kuhanje. Ima čak i mjesta za XL pečenjar, jer dvije zone za kuhanje možete lako spojiti u jednu jednim dodirom prsta. Bez obzira na to koje posuđe koristite, toplina se stvara samo tamo gdje je potrebna. Za fleksibilno kuhanje prema vašim željama.

 

 

Podešavanje temperature pritiskom na gumb.

Podešavanje temperature pritiskom na gumb.
Je li vam važna maksimalna udobnost korištenja? Zaboravite prekidače i tipke: Pomoću touchSlidera možete podesiti razinu snage vaših zona za kuhanje jednostavnim dodirom ili povlačenjem prsta. Toplina se regulira u polukoracima do maksimalne razine 9.

 

 

 

 

Uvijek ažurno.

Uvijek ažurno.
Povezani svijet pun uzbudljivih mogućnosti s Wi-Fi kućanskim aparatima Siemens i Home Connectom. Doživite budućnost već danas. S Home Connectom, svakodnevni zadaci postaju lakši i ugodniji. Zahvaljujući najnovijoj tehnologiji, provodite više vremena radeći ono što želite, a manje vremena radeći ono što morate. Otkrijte nove mogućnosti.

 

 

 

 

Nema više zagorene hrane.

Nema više zagorene hrane.
Ne bi li bilo zgodno kad se ne biste morali brinuti o postavljanju temperature tijekom kuhanja? Jednostavno aktivirajte Frying Sensor Pro i odaberite jednu od jedanaest temperaturnih razina između 70 i 220 °C kako biste održali konstantnu toplinu u tavi. Inteligentni senzor kontrolira temperaturu i sprječava zagorijevanje, tako da su rezultati uvijek optimalni. Na ovaj način se možete u potpunosti usredotočiti na svoje goste bez brige da će vam hrana zagorjeti.

 

 

 

 

Automatsko podešavanje zona kuhanja.

Sada više ne morate dugo razmišljati o tome koju zonu za kuhanje koristiti za koje posuđe. Zahvaljujući inteligentnim flexZone zonama, senzori ispod staklokeramike automatski prepoznaju oblik i veličinu vaših lonaca i tava te automatski kombiniraju ili dijele zone kuhanja u skladu s tim. A ako pomaknete posuđe tijekom kuhanja, postavke će se automatski preuzeti. Stavite lonac na ploču za kuhanje, uključite ga i uživajte u fleksibilnom kuhanju.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.