






885.00 € Izvorna cijena bila je: 885.00 €.526.15 €Trenutna cijena je: 526.15 €. sa PDV
Težina | 15 kg |
---|---|
Glavne značajke |
Senzor za prženje plus |
Boja |
crna |
Naziv modela |
EH675LFC1E |
Kontrole |
Rad dodirnog klizača |
Kontrola temperature |
u fazama |
Okvir ploče za kuhanje |
aluminijski okvir |
Zaštitne funkcije |
Pokazatelj preostale topline |
Broj zona za kuhanje |
4 |
Broj razina snage ploče za kuhanje |
17 |
Promjer zona za kuhanje |
14,5 |
Broj zona za pečenje |
1 |
Promjer zona za pečenje |
18/28 cm |
Materijal ploče za kuhanje |
SCHOTT CERAN® staklokeramika |
Visina |
5,1 cm |
Širina |
60 cm |
dubina |
52 cm |
Napetost |
230/400 V |
Priključeno opterećenje |
7,4 kW |
Priključni kabel |
Za ploču za kuhanje potreban je kabel za napajanje (nije uključen), koji se mora spojiti na razvodnu kutiju štednjaka. Potrebno je priključivanje od strane kvalificiranog električara. |
Jamstvo |
24 mjeseca |
brend |
Siemens |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- Indukcijska ploča za kuhanje marke SCHOTT CERAN®
- Zona za pečenje
- Rad dodirnog klizača
- tajmer
- BratSensor: automatski održava željenu temperaturu tave nakon zagrijavanja kako bi se spriječilo zagorijevanje.
Dodirnite i povucite za potpunu kontrolu.
Pomoću preglednog Dual lightSlidera možete brzo i jednostavno odabrati zone kuhanja sa svake strane ploče za kuhanje. Dodirnite klizač, a zatim ga pomaknite u stranu da biste prilagodili postavke. Kada se ploča za kuhanje isključi, korisničko sučelje nestaje, ostavljajući samo elegantnu i minimalističku crnu staklenu površinu.
Uvijek ide u prilog.
Je li tava dovoljno vruća za vaš odrezak? Jednostavno odaberite željenu razinu topline od pet razina, a senzor pečenja Plus će vam pokazati kada je postignuta savršena temperatura. Ploča za kuhanje zatim preuzima kontrolu i regulira temperaturu na konstantnoj razini dok vaše jelo ne bude savršeno pripremljeno. Za odrezak i ostalo, baš kako volite.
Više snage kada vam je potrebna.
S PowerBoostom možete povećati snagu indukcijske zone do 50%, uštedjevši do 35% vremena koje bi vam inače bilo potrebno za zagrijavanje lonaca. Provedite manje vremena čekajući, a više vremena pripremajući ukusne obroke.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.