













699.00 € Izvorna cijena bila je: 699.00 €.424.15 €Trenutna cijena je: 424.15 €. sa PDV
Težina | 75 kg |
---|---|
Prednja strana u boji |
izgled nehrđajućeg čelika |
bočne ploče u boji |
srebrne boje |
Materijal Vrata |
izgled nehrđajućeg čelika |
oprema |
Bigbox stalak |
vrhunske karakteristike |
LowFrost tehnologija |
naziv modela |
KG36EALCA |
Godišnja potrošnja energije |
149 kWh |
vrijeme skladištenja u slučaju prekida |
35 sati |
kapacitet zamrzavanja u 24 sata |
5,5 kg |
klimatski razred |
SN-T |
volumena odjeljaka hladnjaka |
214 l |
volumena odjeljaka za zamrzavanje |
94 l |
klasa emisije buke koja se prenosi zrakom |
C |
emisije buke u zraku |
38 dB(A) |
razred energetske učinkovitosti (skala) |
C (A do G) |
displej sa prikazom temperature |
iznutra |
broj polica |
3 komada |
broj polica podesivih po visini |
2 |
broj polica na vratima |
3 |
broj ladica hladnjaka |
2 |
Materijal polica |
sigurnosno staklo |
dodatne funkcije odjeljak hladnjaka |
automatsko odmrzavanje |
vrsta unutarnje rasvjete |
LED unutarnja rasvjeta |
zone svježine |
2 ladice za svježinu |
vrsta prikaza temperature |
digitalni |
Svojstva police |
produljiva uklonjiva |
Visina |
186 cm |
Širina |
60 cm |
dubina |
65 cm |
brend |
Siemens |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- Ukupni kapacitet: 308 litara
- Low Frost – manje stvaranja leda – brže odmrzavanje
- Voće i povrće dulje ostaje svježe u HyperFresh ladici zahvaljujući regulatoru vlažnosti
- Tipka superCooling snižava temperaturu na određeno vrijeme za brzo hlađenje svježe hrane
Samostojeća kombinacija hladnjaka i zamrzivača »KG36EALCA« tvrtke Siemens je ekonomičan model u klasi energetske učinkovitosti C (standardna ljestvica klase energetske učinkovitosti (A do G)). Model je dimenzija 60 x 186 x 65 cm (Š/V/D). Manje stvaranje leda štedi energiju i rad prilikom odmrzavanja – lowFrost. S hyperFresh ladicom voće i povrće duže ostaje svježe u hladnjaku. Regulator omogućuje prilagođavanje vlažnosti prema zahtjevima, stvarajući stalnu klimu skladištenja s optimalnom vlagom. Tu su i dvije ladice za zamrzavanje i BigBox za pohranjivanje vaših kupovina. Temperatura u uređaju prikazana je na zaslonu ugrađenom unutra. Tri police od sigurnosnog stakla, od kojih su dvije podesive po visini, nude dovoljno prostora za hranu. Hrana je brzo dostupna na tri police na vratima. Stalak za boce u kombinaciji hladnjak-zamrzivač također je vrlo praktičan. Ne morate brinuti ni o rasporedu namirnica u kombinaciji hladnjaka i zamrzivača, jer funkcija FreshSense osigurava konstantnu unutarnju temperaturu modela podešavanjem temperature okoline. Hrana se može posebno brzo ohladiti i zamrznuti zahvaljujući funkciji SuperCooling. Ako postoji kvar ili su vrata ostavljena otvorena, kombinacija hladnjaka i zamrzivača će to signalizirati vizualnim i zvučnim signalom upozorenja. Zahvaljujući LED unutarnjem osvjetljenju, uvijek možete brzo pronaći ono što tražite. Vrata modela mogu se postaviti lijevo ili desno. Noge podesive visine također su značajka kombinacije hladnjaka i zamrzivača »KG36EALCA«. »KG36EALCA« iz Siemensa je kombinacija hladnjaka i zamrzivača koja impresionira svojim karakteristikama i nudi dovoljno prostora za sve vrste hrane.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.