SIEMENS kombinacija hladnjak/zamrzivač KG49NXIBF, 203 cm visine, 70 cm širine

Izvorna cijena bila je: 1,049.00 €.Trenutna cijena je: 699.00 €. sa PDV

Težina 111 kg
Prednja strana u boji

inox protiv otisaka prstiju

Bočne stranice u boji

srebrne boje

opseg isporuke

3 x posuda za jaja, 1 x posuda za led

Oprema

NoFrost
stalak za boce u odjeljku zamrzivača
, graničnik vrata se može promijeniti u servisu proizvođača,
noge podesive po visini uz naknadu

Vrhunske karakteristike

Pretinac za zamrzavanje s 4 zvjezdice
No-Frost tehnologija
funkcija super zamrzavanja
hyperFresh 0°C box
multiAirflow sustav
superCooling

Ime modela

KG49NXIBF

godišnja potrošnja energije

142 kWh

Vrijeme skladištenja u slučaju poremećaja

21 sat

Kapacitet zamrzavanja 24 sata

11,5 kg

Klimatska klasa

SN-T

Kapacitet odjeljaka hladnjaka

311 litara

Kapacitet odjeljaka za zamrzavanje

129 litara

Klasa emisije zvuka u zraku

b

Emisije buke u zraku

35 dB(A)

Klasa energetske učinkovitosti (skala)

B (A do G)

Zaslon s prikazom temperature

na vratima

Signal upozorenja

Kvar
otvorenih vrata

Neka vrsta signala upozorenja

akustički
optički

Vrsta usluge

Rad dodirom

Broj skladišnih prostora

5

Broj polica podesivih po visini

3

Broj polica na vratima

4

Broj ladica hladnjaka

2

Police za materijal

Sigurnosno staklo

Dodatne funkcije odjeljka hladnjaka

Automatsko odmrzavanje
, funkcija brzog hlađenja
, hlađenje cirkulacijom zraka

Vrsta unutarnje rasvjete

LED unutarnja rasvjeta

Zone svježine

hiperFresh 0°C

Vrsta prikaza temperature

digitalni

Svojstva ladice

uklonjiv
podesiv

Broj ladica zamrzivača

3

Vrsta instalacije

samostojeći

Visina

203 cm

Širina

70 cm

dubina

66,7 cm

brend

Siemens

Nema na zalihi

16 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 2670242529 Kategorije: ,

 

Članak br. 2670242529

 

 

  • Ukupni volumen: 440 litara
  • No Frost – nikad se više ne odmrzavajte!
  • Voće i povrće dulje ostaju svježi u hyperFresh ladici zahvaljujući regulatoru vlažnosti
  • Manje čistite vrata od nehrđajućeg čelika – protiv otisaka prstiju
  • Vizualno i zvučno upozorenje u slučaju neprihvatljivog porasta temperature u odjeljku zamrzivača

 

 

Ravnomjerno hlađenje na svim razinama.

Ako vaš hladnjak ne hladi ravnomjerno, ne može sve ostati svježe. Imamo rješenje: stražnja ploča visokog sjaja sa sustavom multiAirflow ravnomjerno raspoređuje zrak, osiguravajući stalnu temperaturu u cijelom hladnjaku. Rezultat: Nova hrana se brzo hladi i dugo ostaje svježa.

Nikad se više ne odmrzavajte - noFrost.

Nikad se više ne odmrzavajte – noFrost.

Odlediti odjeljak zamrzivača tako da zamrznuta hrana ostane u savršenom stanju i da vaš uređaj radi energetski učinkovito? To ti više ne treba. noFrost tehnologija uklanja vlagu i održava zrak suhim, sprječavajući stvaranje leda na stranicama ili na hrani. Ovo ne samo da štedi vaš trud, već i energiju jer je zamrzivač bez mraza jednostavno učinkovitiji.

Manje čistite vrata od nehrđajućeg čelika - protiv otisaka prstiju.

Manje čistite vrata od nehrđajućeg čelika – protiv otisaka prstiju.

Visokokvalitetne površine vrata hladnjaka od nehrđajućeg čelika prekrivene su posebnim premazom: premaz protiv otisaka prstiju staje na kraj dosadnim otiscima prstiju na nehrđajućem čeliku.

Optimalno skladištenje boca.

Optimalno skladištenje boca.

Uz naš stalak za boce dobivate posebnu policu za odlaganje boca. Čuvajte velike i male boce i limenke u hladnjaku bez da se kotrljaju ili zveckaju. U praktičnim, odvojenim elementima polica, vaše boce je lako uhvatiti, a istovremeno sigurno pohraniti .

Brzo hlađenje hrane - superCooling.

Brzo hlađenje hrane – superCooling.

Uz superCooling možete sniziti temperaturu vašeg hladnjaka na određeno vrijeme kako biste brzo ohladili svježu hranu. Time se sprječava nepoželjno povećanje temperature već ohlađene hrane.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI