
















SIEMENS Kombinacija hladnjaka i zamrzivača iQ300 KG39N2LAF noFrost, ladica hyperFresh 0°C, besprijekorno postavljanje, LED svjetlo

















1,099.00 € Izvorna cijena bila je: 1,099.00 €.636.65 €Trenutna cijena je: 636.65 €. sa PDV
Težina | 101 kg |
---|---|
Boja prednje strane |
Metalni izgled |
Bočne ploče u boji |
Srebro |
Opseg isporuke |
1 x posuda za led |
Zemlja proizvodnje |
Proizvedeno u Europi |
oprema |
Stalak za boce |
Glavne značajke |
NoFrost |
Naziv modela |
KG39N2LAF |
Godišnja potrošnja energije |
112 kWh |
Vrijeme skladištenja u slučaju prekida |
21 sat |
Kapacitet zamrzavanja u 24 sata |
10,0 kg |
Klimatski razred |
SN-T |
Kapacitet odjeljaka hladnjaka |
260 l |
Kapacitet odjeljaka za zamrzavanje |
103 litre |
Ukupni volumen |
363 litre |
Klasa emisije buke u zraku |
A |
Emisije buke u zraku |
29 dB(A) |
Razred energetske učinkovitosti (ljestvica) |
A (A do G) |
signal upozorenja |
Kvar |
Broj mjesta za pohranu |
5 kom. |
Broj polica s podesivom visinom |
3 |
Broj polica na vratima |
4 |
Broj ladica hladnjaka |
2 |
Dodatne funkcije odjeljka hladnjaka |
Funkcija automatskog odmrzavanja i brzog hlađenja |
Vrsta unutarnje rasvjete |
LED unutarnja rasvjeta |
Zone svježine |
hiperSvježe |
Vrsta prikaza temperature |
digitalni |
Broj ladica zamrzivača |
3 |
Dodatne funkcije odjeljka za zamrzavanje |
Funkcija brzog zamrzavanja |
Visina |
203 cm |
Širina |
60 cm |
dubina |
66,5 cm |
Položaj graničnika vrata |
Desni graničnik, zamjenjiv |
Napetost |
220-240 V |
Proces odmrzavanja |
automatski |
Jamstvo |
24 mjeseca |
brend |
Siemens |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- Klasa energetske učinkovitosti A: uštedite energiju s najučinkovitijom klasom A.
- Visokosjajna stražnja ploča s multiAirflowom: ravnomjerno hlađena hrana i pića na svim razinama.
- hyperFresh 0°C: Temperature malo iznad 0°C osiguravaju da vaša hrana ostane svježa dulje.
- Total noFrost: nema više odmrzavanja i nema više kapljica vode na stražnjoj strani hladnjaka.
- Bez bočnog razmaka: postavite hladnjak direktno uz zid ili u nišu bez razmaka.
Hlađenje nikad nije bilo tiho.
Želite li hladnjak koji pruža maksimalne performanse bez ikakve buke? Naši uređaji s klasom buke A među najtišima su na tržištu. S vrijednostima između 27 dB i 29 dB, razina buke usporediva je s laganim šuštanjem lišća, pa su ugodni za vaše uši i živce. To je prilično cool, zar ne?
Besprijekorno postavljanje vašeg hladnjaka.
Želite li besprijekoran dizajn kuhinje prilagođen vašim individualnim preferencijama? Ova značajka omogućuje vam da postavite svoj samostojeći hladnjak-zamrzivač izravno uz zid, unutar ormarića ili u nišu, budući da niša treba biti široka samo kao i uređaj. Ne trebate nikakav bočni razmak za otvaranje vrata i ladica. To vam omogućuje ugradnju hladnjaka-zamrzivača bez ikakvih ograničenja.
Ravnomjerno hlađenje na svim razinama.
Ako se sva područja vašeg hladnjaka ne hlade ravnomjerno, teško je održati svu hranu svježom. Imamo rješenje: Visokosjajna stražnja ploča s multiAirflow funkcijom osigurava ravnomjernu cirkulaciju zraka i konzistentnu temperaturu na svim razinama. Na taj se način novo dodana hrana brzo hladi i dulje ostaje svježa.
Čak i hlađenje donosi svježinu.
MultiAirflow sustav značajno poboljšava cirkulaciju hladnog zraka u hladnjaku. Regulira temperaturu i vlažnost te sprječava stvaranje kondenzacije, dulje održavajući vašu hranu svježom.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.