











1,028.00 € Izvorna cijena bila je: 1,028.00 €.764.15 €Trenutna cijena je: 764.15 €. sa PDV
Težina | 89 kg |
---|---|
Boja prednje strane |
Brušeni crni čelik protiv otisaka prstiju |
Bočne ploče u boji |
crna |
Opseg isporuke |
1 x posuda za led |
Materijal vrata |
Brušeni crni čelik protiv otisaka prstiju |
oprema |
2 zone svježine |
Glavne značajke |
Zona 0°C |
Naziv modela |
KG49NXXCF |
Godišnja potrošnja energije |
178 kWh |
Vrijeme skladištenja u slučaju prekida |
18 sati |
Kapacitet zamrzavanja u 24 sata |
11 kg |
Klimatski razred |
N |
Kapacitet odjeljaka hladnjaka |
311 litara |
Kapacitet odjeljaka za zamrzavanje |
129 litara |
Ukupni volumen |
440 l |
Klasa emisije buke u zraku |
B |
Emisije buke u zraku |
35 dB(A) |
Razred energetske učinkovitosti (ljestvica) |
C (od A do G) |
Zaslon s indikatorom temperature |
bez prikaza |
signal upozorenja |
Neispravna |
Vrsta signala upozorenja |
akustično |
Vrsta operacije |
Senzorske tipke |
Broj mjesta za pohranu |
5 kom. |
Broj polica s podesivom visinom |
3 |
Broj polica na vratima |
4 |
Materijalne police |
Sigurnosno staklo |
Dodatne funkcije hladnjaka |
Funkcija brzog hlađenja |
Vrsta unutarnje rasvjete |
LED unutarnja rasvjeta |
Zone svježine |
hiperSvježe |
Vrsta prikaza temperature |
digitalni |
Broj ladica zamrzivača |
3 |
Vrsta instalacije |
samostojeći |
Visina |
203 cm |
Širina |
70 cm |
dubina |
66,7 cm |
Napetost |
220-240 V |
Jamstvo |
24 mjeseca |
brend |
Siemens |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- Korisni kapacitet: 440 litara.
- Bez mraza – nikad više odmrzavanja!
- hyperFresh 0°C – Više prostora za voće i povrće. I savršeno ohlađen zrak za ribu i meso.
- Tipka superCooling snižava temperaturu na postavljeno vrijeme kako bi se brzo ohladila svježa hrana.
- Sigurno pohranite boce – bottleRack.
Više prostora i više svježine.
Puno mjesta za svo vaše voće i povrće. I zasebna ladica s optimiziranim dovodom hladnog zraka za ribu i meso, koja će vašu hranu dulje održavati u vrhunskom stanju. Više prostora i idealni uvjeti skladištenja u jednom sustavu.
Ravnomjerno hlađenje na svim razinama.
Ako se sva područja vašeg hladnjaka ne hlade ravnomjerno, teško je održati svu hranu svježom. Imamo rješenje: Visokosjajna stražnja ploča s multiAirflow funkcijom osigurava ravnomjernu cirkulaciju zraka i konzistentnu temperaturu na svim razinama. Na taj se način novo dodana hrana brzo hladi i dulje ostaje svježa.
Optimalno skladištenje boca.
S našim stalkom za boce (bottleRack) dobivate posebnu policu za pohranu boca. Spremite velike i male boce, kao i limenke, u hladnjak bez da se kotrljaju ili zveckaju. Praktični, odvojeni elementi polica omogućuju vam lak pristup i sigurno pohranjivanje boca.
Puno prostora za vašu kupovinu.
S velikim ladicama i iznimno velikim kapacitetom za pohranu, imate dovoljno mjesta za pohranu tjedne kupovine. Što više prostora za pohranu, to je lakši pristup namirnicama. Uz iznimno veliki kapacitet za pohranu, držite sve svoje kulinarske mogućnosti otvorenima.
Čak i hlađenje donosi svježinu.
MultiAirflow sustav značajno poboljšava cirkulaciju hladnog zraka u hladnjaku. Regulira temperaturu i vlažnost te sprječava stvaranje kondenzacije, dulje održavajući vašu hranu svježom.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.