





436.00 € Izvorna cijena bila je: 436.00 €.296.65 €Trenutna cijena je: 296.65 €. sa PDV
Težina | 12.1 kg |
---|---|
Kućište u boji |
crna |
Zemlja proizvodnje |
Proizvedeno u Europi |
Naziv model |
LC85KDK60 |
Potrošnja energije / godina |
43,8 kWh |
Klasa dinamičke učinkovitosti fluida |
A |
Klasa učinkovitosti rasvjete |
A |
Klasa za učinkovitost odvajanja masti |
E |
Protok zraka pri min |
220 m³/h |
Protok zraka maksimalnom brzinom |
430 m³/h |
Razina zvučne snage minimalna |
46 dB(A) |
Maksimalna razina zvučne snage |
60 dB(A) |
Klasa energetske učinkovitosti (skala) |
A (A+++ do D) |
Vrsta rasvjete |
LED |
Broj razina ventilatora |
1 |
Funkcija filtra za masnoću |
periva |
Materijal filtera za masnoću |
aluminij |
Visina |
37,5 cm |
Širina |
79 cm |
dubina |
32,5 cm |
brend |
Siemens |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- Intenzivna razina s automatskim prebacivanjem u niži stupanj prijenosa: za vrhunske performanse
- Zahvaljujući touchControlu, snaga ekstrakcije i LED rasvjeta mogu se izravno odabrati.
- LED rasvjeta: Optimalno osvjetljava ploču za kuhanje i štedi energiju
Jednostavan za korištenje.
Vaša kuhinja je pod kontrolom. Uz touchControl možete upravljati snagom aspiratora i LED svjetlom vaše nape jednostavnim dodirom. Bez obzira koju postavku odaberete, funkcija touchControl odmah reagira.
Ugodna i ekonomična rasvjeta.
LED rasvjeta koja štedi energiju nudi optimalnu vidljivost i pretvara cijelu kuhinju u ugodan vrhunac.
Konstantno visoke performanse.
Kada ste zadnji put promijenili filter? Zahvaljujući funkciji zasićenja filtera, vaša napa vas automatski podsjeća kada je potrebno očistiti ili zamijeniti filtere. To osigurava da vaša napa ima konstantno visoku učinkovitost i optimalno uklanja izmaglicu, masnoću i neugodne mirise iz zraka. Koristeći rad touchControl, imate sve informacije na prvi pogled i možete promijeniti postavke i resetirati indikator zasićenja.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.