SIEMENS Perilica rublja iQ500 WG56G2Z40 program bez gužvanja smartFinish, sustav protiv mrlja, program za vanjsku upotrebu
749.00 € Izvorna cijena bila je: 749.00 €.509.15 €Trenutna cijena je: 509.15 €. sa PDV
| Težina | 79 kg |
|---|---|
| dizajn |
prednji utovarivač |
| Boja |
bijela |
| Glavne značajke |
Inverterski motor, |
| Funkcija pare |
Ova opcija pojačava učinak pranja dodatnom parom koja se stvara, a koja ubija sve bakterije u tkaninama tijekom ciklusa pranja. Para također njeguje i zaglađuje rublje, čime se smanjuje napor glačanja. |
| Sustav protiv mrlja |
Sustav protiv mrlja – uklanja četiri tvrdokorne vrste mrlja bez ikakve prethodne obrade. |
| Oznaka modela |
WG56G2Z40 |
| Emisije buke u zraku |
73 dB(A) |
| Klasa emisije buke u zraku |
B |
| Brzina centrifuge, nazivni kapacitet |
1600 okretaja u minuti |
| Nominalni kapacitet |
10 kg |
| Razred energetske učinkovitosti (ljestvica) |
A (A do G) |
| Programi |
Pamuk |
| Prikaz |
LED zaslon |
| Prikaz vremena |
Pokazatelj napretka programa, |
| Sustav zaštite od vode |
Aqua Stop |
| Dodatna oprema |
LED osvjetljenje bubnja, |
| Dodatne funkcije |
Funkcija pare, |
| pogon |
Inverterski motor |
| Duljina dovodnog crijeva |
1,5 m |
| Duljina odvodnog crijeva |
1,5 m |
| Napetost |
230 V |
| Vrijednost veze |
2,3 kW |
| Visina |
59,8 cm |
| dubina |
59 cm |
| Jamstvo |
24 mjeseca |
| brend |
Siemens |
| energetska učinkovitost Oznaka energetske uöinkovitosti |
A KLASA PERILICE RUBLJA |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- iQdrive: energetski najučinkovitija i najtiša tehnologija motora
- smartFinish: Program s parom za suhu odjeću za smanjenje napora glačanja.
- speedPack L – Ubrzajte programe ili operite za samo 15 minuta. Izbor je vaš.
- Sustav protiv mrlja – uklanja četiri tvrdokorne vrste mrlja bez ikakve prethodne obrade.
- Naša energetski najučinkovitija perilica rublja.

Pametne opcije za blistavo čisto rublje za kraće vrijeme.
Nemate vremena za puni ciklus pranja? Opcija varioSpeed pomaže vam uštedjeti dragocjeno vrijeme. Jednostavno postavite željeno vrijeme ciklusa ili koristite programe super15′ i super30′, koji pružaju savršeno čisto rublje za samo 15 ili 30 minuta.

Učinkovito čak i protiv najtvrdokornijih mrlja.
Sustav za uklanjanje mrlja učinkovito uklanja četiri najčešće vrste mrlja – vino, masnoću, krv i travu – bez ikakvih dodataka ili ručne prethodne obrade. Podešavanjem temperature vode, brzine bubnja i vremena namakanja, svaka vrsta mrlje se precizno tretira.

Pretvorite svoju perilicu rublja u pomoć pri glačanju.
Program smartfinish rješenje je za suho, zgužvano rublje. Koristi nježnu, ali učinkovitu paru koja smanjuje nabore do 50%. smartFinish je poput parne kupelji za vašu odjeću nakon sušenja, pomažući u uklanjanju tvrdokornih bora prije nego što ih obučete. I sve to za samo 23 minute. Peglanje postaje gotovo nepotrebno, osiguravajući izgled bez bora.

Učinkovit, izdržljiv i tih.
Bilo da se radi o nižoj potrošnji energije uz iste performanse, kraćem vremenu programa s izvrsnim rezultatima ili ugodno tihom radu čak i pri najvišim brzinama centrifuge – sve to nije problem za bezčetkni iQdrive motor. A uz sve te prednosti, radi praktički bez trošenja.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.


