



















SIEMENS perilica rublja WG44B2040, 9 kg, 1400 o/min, smartFinish – zaglađuje sve nabore zahvaljujući pari




















799.00 € Izvorna cijena bila je: 799.00 €.611.15 €Trenutna cijena je: 611.15 €. sa PDV
Težina | 83 kg |
---|---|
tip dizajna |
Prednji utovarivač |
Boja |
bijela |
Napomena o narudžbi |
Perilice se tvornički testiraju vodom kako bi se, između ostalog, provjerilo ima li curenja prije nego što uređaj napusti tvornicu. Mogu ostati ostaci vode. Ovo je kvalitetan program proizvođača i nije razlog za povrat. |
Zemlja proizvodnje |
Napravljeno u Njemačkoj |
Vrhunske karakteristike |
AquaStop |
Pametna kuća / upravljanje putem aplikacije |
Pomoću aplikacije Home Connect možete se jednostavno povezati s perilicom rublja. Pronađite pravi program pranja odmah uz easyStart i pokrenite perilicu u pokretu. Kada je pranje rublja gotovo, primit ćete push obavijest. |
Ime modela |
WG44B2040 |
Emisije buke u zraku |
70 dB(A) |
Klasa emisije zvuka u zraku |
A |
kapacitet brzine centrifuge |
1400 okretaja u minuti |
Nazivni kapacitet |
9 kg |
Klasa energetske učinkovitosti (skala) |
A (A do G) |
programa |
Aplikacija |
Dodatne funkcije |
Prikaz predoziranja |
Visina |
84,5 cm |
Širina |
59,8 cm |
dubina |
59 cm |
brend |
Siemens |
Nema na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
Članak br. 9173733076
- smartFinish: Parni program za suhe dijelove odjeće za smanjenje napora pri glačanju
- Mini punjenje: brzo i učinkovito operite pojedinačne predmete i male komade rublja
- Sustav protiv mrlja: pouzdano uklanja 16 najtvrdokornijih vrsta mrlja
- speedPack XL: Ubrzajte programe, postavite trajanje ili operite u samo 15 minuta
- Home Connect: Upravljajte perilicom s bilo kojeg mjesta pomoću aplikacije Home Connect
iQ700, perilica rublja, prednji punjač, 9 kg, 1400 o/min, WG44B2040
Odaberite koliko dugo treba trajati ciklus pranja.
S varioSpeed opcijom koja štedi vrijeme možete ubrzati ciklus pranja ili odabrati brzi program (59, 30 ili 15 minuta). Također možete ručno postaviti vrijeme koristeći myTime. Tako da se pranje rublja uklapa u vaš dnevni raspored.
Uvijek držite svoj uređaj na oku – daljinski nadzor.
Zahvaljujući Home Connectu, opuštanje je sada udaljeno samo jednim klikom: možete pratiti postavke svoje perilice rublja i primati push obavijesti čim se odabrani program pokrene.
Vaša perilica rublja vas sluša – upravljanje glasom.
U suradnji s Amazon Alexa i Google Assistantom, vašom se perilicom rublja također može upravljati glasom. Provjerite je li relevantna značajka Home Connect u aplikaciji Alexa ili usluga Home Connect u aplikaciji Google Home dostupna za vašu zemlju i jezik. Aktivirajte odgovarajuću funkciju/uslugu za uspostavljanje veze između glasovnog asistenta i vašeg kućanskog uređaja. Nakon povezivanja imat ćete pristup raznim glasovnim naredbama za svoju perilicu.
Povezani uređaji
Pomoću aplikacije Home Connect možete jednostavno kontrolirati svoje Siemensove kućanske uređaje s omogućenim WLAN-om na svom pametnom telefonu. Stalno rastuća mreža partnerskih rješenja otvara vam potpuno nove perspektive i mogućnosti umrežavanja. Za svakodnevni život koji je učinkovit i uzbudljiv kao nikada prije.
Ciljano djelovanje protiv mrlja.
Nemojte trošiti dragocjeno vrijeme razmišljajući koji je program najbolji za uklanjanje 16 najtvrdokornijih vrsta mrlja, poput crnog vina, trave ili čokolade. Jednostavno odaberite mrlju i pustite da je pretpranje protiv mrlja ukloni prije nego što počne pravi program pranja.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.