SIEMENS podpultna perilica posuđa iQ300, SN43ES05DE, 13 posuđa

Original price was: 649.00 €.Current price is: 549.00 €. sa PDV

Težina

39 kg

Vrhunske karakteristike

AquaSensor asistent za doziranje , dječja brava , LED zaslon , vremenska odgoda početka

Dodatne prednosti

Ladica za sitne dijelove/pribor za jelo

Napomena o narudžbi

Perilice posuđa testiraju se vodom u tvornici kako bi se , između ostalog , provjerilo ima li curenja prije nego što uređaj napusti tvornicu. Mogu ostati ostaci vode. Ovo je kvalitetan program proizvođača i nije razlog za povrat.

Vrsta instalacije

Podpultni uređaj

Prednja strana u boji

ne hrđajući Čelik

Otvor u boji

crno

Materijal unutarnjeg poda

ne hrđajući Čelik

Ime modela

SN43ES05DE

Broj postavki posuđa Standardni ciklus čišćenja

13

Emisije buke u zraku

42dB(A)

Klasa emisije zvuka u zraku

b

Klasa energetske učinkovitosti (skala)

B (A do G)

Broj programa

6

programa

1h 65 °C Auto 45-65 °C Eco 50 °C Favorit Intenzivno 70 °C Brzo 45 °C

Vrsta držača pribora za jelo

Košarica za pribor za jelo ladica za pribor za jelo

Kontrolni zaslon

Odgoda početka preostalog vremena rada

Minimalna visina niše

81 , 5 cm

Maksimalna visina niše

87 , 5 cm

Visina

81 , 5 cm

Širina

59 , 8 cm

dubina

57 , 3 cm

brend

Siemens

energetska učinkovitost Oznaka energetske uöinkovitosti

B

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

20 People watching this product now!
SKU: 1198450253 Kategorije: ,
Članak br. 1198450253
  • Radna buka: 42 dB
  • aquaStop®: Siemensovo jamstvo za kućanske aparate protiv oštećenja vodom – tijekom životnog vijeka aparata
  • varioSpeed ​​​​Plus – operite i osušite posuđe do tri puta brže.
  • Za puno fleksibilnosti i jednostavnosti korištenja pri utovaru i istovaru – fleksibilne košare i ladice.
  • Jednostavno odaberite i pokrenite svoj program pranja posuđa putem aplikacije Home Connect – daljinski upravljač.

iQ300, podpultna perilica posuđa, 60 cm, nehrđajući čelik, SN43ES05DE

 

 

Brzo i pametno čišćenje.

Brzo i pametno čišćenje.

Perite i sušite posuđe do tri puta brže, ali s jednako izvrsnim rezultatima. S varioSpeed ​​​​Plus također možete uključiti turbo ispiranje u bilo kojem trenutku, čak i kada je ciklus ispiranja već u tijeku. I najbolje od svega: možete aktivirati i kontrolirati varioSpeed ​​​​Plus putem aplikacije Home Connect na svom uređaju. Nije li to pametno?

Pronađite svoje favorite u tren oka.

Štedi vrijeme i trud.

Život je i ovako užurban. Siemens perilice posuđa s Home Connectom tu su da vam olakšaju stvari. Zahvaljujući našem partnerstvu s Amazon Alexa*, svojom pametnom perilicom posuđa možete upravljati putem aplikacije Home Connect ili pametnog zvučnika. Na primjer, ubrzati Na primjer, koristite program ispiranja ili uključite program Silence. Aplikacija čak može ponovno naručiti tablete za pranje posuđa. Ovo čini život malo lakšim. *Nije dostupno svugdje.

aquaStop®: jamstvo protiv oštećenja vodom

Pronađite svoje favorite u tren oka.

Tipka favorita čini vašu perilicu posuđa još individualnijom. Unesite svoje najčešće korištene programe i opcije, a zatim ih pokrenite pritiskom na gumb ili putem aplikacije Home Connect.

Učinkovit, izdržljiv i tih - iQdrive motor.

Učinkovit, izdržljiv i tih – iQdrive motor.

Manja potrošnja energije s istim učinkom, kratko vrijeme programa s optimalnim rezultatima i uvijek ugodna tišina u svim programima – to su prednosti koje nudi iQdrive motor. I uz sve te prednosti, i dalje radi gotovo bez habanja.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.