







731.00 € Izvorna cijena bila je: 731.00 €.509.15 €Trenutna cijena je: 509.15 €. sa PDV
Težina | 49 kg |
---|---|
materijal unutarnji pod |
nehrđajući čelik |
zemlja proizvodnje |
Proizvedeno u Njemačkoj |
naziv modela |
SX63EX22AE |
Broj postavki posuđa Standardni ciklus čišćenja |
13 |
emisije buke u zraku |
42 dB(A) |
klasa emisije buke koja se prenosi zrakom |
B |
razred energetske učinkovitosti (skala) |
A (A do G) |
broj programa |
6 |
programa |
Automatski 45-65°C |
kontrolni zaslon |
Nedostatak sredstva za ispiranje |
Oprema Košara za suđe |
Rackmatic 3-stupanjski |
Visina |
86,5 cm |
Širina |
59,8 cm |
dubina |
55 cm |
duljina odvodnog crijeva |
1,9 m |
duljina dovodnog crijeva |
1,65 m |
Napetost |
220-240 V |
osiguranje |
10 A |
vrijednost veze |
2,4 kW |
brend |
Siemens |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- varioSpeed Plus: Perite i sušite posuđe do tri puta brže.
- autoOpen dry: automatsko otvaranje vrata za vrlo učinkovite rezultate sušenja.
- savitljive košare i ladice: za veliku fleksibilnost i jednostavno korištenje pri utovaru i istovaru.
- infoLight: uvijek vidite najvažnije s plavom svjetlosnom točkom kao indikatorom rada.
- programDownload: ovako vaša perilica posuđa Home Connect ostaje ažurirana.
SX63EX22AE je SIEMENSova potpuno integrirana perilica posuđa s dimenzijama 59,8 x 86,5 x 55 cm (Š x V x D). S kapacitetom od 13 posuđa, uređaj je idealan za kućanstva od četiri ili više osoba. Uređaj ima razred energetske učinkovitosti A (skala: od A do G), što ga čini jednom od najučinkovitijih perilica posuđa na tržištu. Predodabir vremena početka određuje vrijeme u koje počinje odgovarajući program pranja. Blistavo čist pribor za jelo i posuđe kao i optimizirani procesi ispiranja samo su dvije prednosti ovog uređaja. Razni programi ispiranja i njegova pouzdanost su impresivni.
iQ300 – Potpuno integrirana perilica posuđa – 60 cm – XXL
Brzo i pametno čišćenje.
Perite i sušite posuđe do tri puta brže, ali s jednako izvrsnim rezultatima. S varioSpeed Plus također možete uključiti turbo ispiranje u bilo kojem trenutku, čak i ako je ciklus ispiranja već u tijeku. I najbolje od svega: možete aktivirati i kontrolirati varioSpeed Plus putem aplikacije Home Connect na svom uređaju. Nije li to pametno?
Uvijek u toku.
Siemens neprestano unapređuje svoje programe pranja posuđa kako bi vaše posuđe bilo oprano brže, čišće i energetski učinkovitije. Bez brige! S preuzimanjem programa naših perilica posuđa koje podržavaju Home Connect uvijek ćete imati koristi od naših inovacija! Personalizirajte svoju perilicu posuđa i preuzmite dodatne programe koji odgovaraju vašim individualnim potrebama.
Potvrđena higijenska učinkovitost.
Virusi poput korone i gripe učinkovito se inaktiviraju u Eco 50 °C. Ispitano od strane Instituta za integrativnu higijenu i virusologiju (higijenska oznaka razine 1). Programi viših temperatura mogu postići još višu razinu higijene, učinkoviti protiv otpornijih virusa, uključujući viruse s ovojnicom i bez ovojnice. Potvrđeno za intenzivni program od 70 °C i strojnu njegu (higijenska oznaka razine 3).
Gornja košara s tri razine podesive visine.
rackMatic olakšava punjenje i pražnjenje, posebno s velikim loncima ili tanjurima. Gornja košara podesiva po visini može se jednostavno namjestiti na tri razine kako bi odgovarala individualnim zahtjevima prostora. Također radi kada je napunjen.
aquaStop®: jamstvo protiv oštećenja vodom ¹
Sustav aquaStop® sprječava bilo kakvu štetu uzrokovanu dovodnim crijevom ili samim uređajem. Čim se otkrije curenje, aquaStop® zatvara dovod vode izravno na slavinu. Siemens je odgovoran za ovu zajamčenu sigurnost tijekom životnog vijeka perilice posuđa. ¹
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.