SIEMENS ugradbena kombinacija hladnjaka i zamrzivača iQ500 KI86SADE0, visina 177,2 cm, širina 55,8 cm

Izvorna cijena bila je: 1,149.00 €.Trenutna cijena je: 721.65 €. sa PDV

Težina 65 kg
Prednja strana u boji

bijela

Bočne stranice u boji

bijela

opseg isporuke

3 x posuda za jaja, 1 x posuda za led, 1 x češalj za boce i policija na vratima

Vrhunske karakteristike

Odjeljak zamrzivača s 4 zvjezdice
LowFrost
radiocija super hlađenja

Zemlja proizvodnje

Napravljeno i Njemačka

Ime modela

KI86SADE0

godišnja potrošnja energije

219 kWh

Prije nego što odete, trebali biste bolje pogledati

32 sata

Kapacitet je 24 sata

7 kg

Klimatska klasa

SN-ST

Kapacitet odjeljaka hladnjaka

192 litre

Kapacitet odjeljaka za zamrzavanje

74 litre

Klasa emitira zvuk i zrak

C

Emisije buke u zraku

36 dB(A)

Klasa energetske učinkovitosti

E (A do G)

Zaslon s prikazom temperature

ležeći unutra

Signal upozorenja

otvorena vrata

Broj skladišnih prostora

5

Broj polica podesivih po visini

4

Broj polica na vratima

5

Broj ladica hladnjaka

1

Politika o materijalu

Sigurnosno staklo

Dodatne funkcije odjeljka hladnjaka

Funkcija automatskog odmrzavanja i brzog hlađenja

Vrsta unutarnje rasvjete

LED unutarnja rasvjeta

Zone svježine

1 svježa ladica

Vrsta prikaza temperature

digitalni

brend

Siemens

energetska učinkovitost Oznaka energetske uöinkovitosti

E

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

13 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 5268016681 Kategorije: ,
Članak br. 5268016681
  • Ukupni volumen: 266 litara
  • Nizak mraz – manje stvaranja leda – brže odmrzavanje
  • BigBox ima samo optimalan dizajn i sličan ogrtač.
  • Ovo je sigurna policijska postaja.

Štedi energiju i rad prilikom odmrzavanja – lowFrost.

LowFrost tehnologija sa svojim posebnim isparivačem smanjuje stvaranje leda na minimum. Ono malo leda koje se stvori ravnomjerno se raspoređuje, čineći odmrzavanje brzim i lakim i održavajući nisku potrošnju energije vašeg hladnjaka. Smanjite rad prilikom odmrzavanja uz lowFrost.

Pogledajte što se nalazi u hladnjaku jednim pogledom.

Pogledajte što se nalazi u hladnjaku jednim pogledom.

Ugrađeno LED svjetlo osigurava ravnomjerno osvjetljenje tako da možete izravno vidjeti što dobrog imate u hladnjaku. Pozicioniranje LED dioda u prednjem dijelu hladnjaka osigurava da ništa nije zaklonjeno hranom. Još bolje: LED diode su dugovječne i energetski učinkovite.

Dovoljno prostora za velike smrznute namirnice.

Dovoljno prostora za velike smrznute namirnice.

Osjećate li se ikada kao da igrate Tetris sa svojim zamrzivačem, pokušavajući sve stati unutra? Onda je bigBox pravi za vas. To je iznimno visoka ladica zamrzivača u koju se mogu jednostavno slagati spremnici zamrznute hrane ili veliki smrznuti proizvodi poput pizze. Bez obzira što treba zamrznuti, bigBox nudi potreban prostor.

Uvijek čvrsto zatvorena - softClosing vrata.

Uvijek čvrsto zatvorena – softClosing vrata.

Sa softClosing vratima, vaš hladnjak ili zamrzivač je uvijek pravilno i potpuno zatvoren. Osim toga, prigušivanje vrata integrirano je u sve ravne šarke. To znači da se čak i jako opterećena vrata mogu lako i sigurno zatvoriti – za cijeli vijek trajanja uređaja.

Za individualni raspored odjeljka za zamrzavanje.

Za individualni raspored odjeljka za zamrzavanje.

Uz varioZone po potrebi možete ukloniti ladice i staklene police između ladica. Fleksibilan raspored vašeg odjeljka zamrzivača čini ga vašim osobnim prostorom za pohranu zamrznutih proizvoda.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI