SIEMENS Ugradbeni hladnjak iQ500 KI31RADD1

Izvorna cijena bila je: 607.00 €.Trenutna cijena je: 466.65 €. sa PDV

Težina 37 kg
Zemlja proizvodnje

Proizvedeno u Njemačkoj

oprema

Stalak za boce,
šarka na vratima s reverzibilnim vratim

Oznaka modela

KI31RADD1

Godišnja potrošnja energije

77 kWh

Volumen odjeljaka hladnjaka

165 l

Volumeni odjeljka za zamrzavanje

0 l

Klasa emisije buke u zraku

A

Emisije buke u zraku

27 dB(A)

Razred energetske učinkovitosti (ljestvica)

D (od A do G)

Signal upozorenja

Vrata otvorena

Broj skladišnih prostora

4 kom.

Broj polica s podesivom visinom

3

Skladištenje materijala

Staklo

Dodatne funkcije za odjeljak hladnjaka

Automatsko odmrzavanje
, funkcija brzog hlađenja
, superhlađenje

Vrsta unutarnje rasvjete

LED unutarnja rasvjeta

Svježe zone

hiperFresh

Značajke Pohrana

podesiv

Vrsta montaže vrata

Fiksna vrata

Minimalna visina niše

102,5 cm

Maksimalna visina niše

102,5 cm

Minimalna širina niše

56 cm

Maksimalna širina niše

56 cm

Dubina niše

55 cm

Visina

102,1 cm

Širina

55,8 cm

dubina

54,8 cm

Položaj zaustavljanja vrata

Desni graničnik, zamjenjiv

Napetost

220-240 V

postupak odmrzavanja

automatski

Vrsta mrežnog utikača

Schuko utikač (tip EF-CEE 7/7)

Jamstvo

24 mjeseca

brend

Siemens

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

10 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 3345320284 Kategorije: ,
Broj artikla 3345320284
  • LED svjetlo – brz pregled sadržaja vašeg hladnjaka zahvaljujući jarkom, ravnomjernom osvjetljenju.
  • Superhlađenje: Snižava temperaturu na određeno vrijeme kako bi se svježa hrana brzo ohladila.
  • autoAirflow: optimalna cirkulacija zraka i ravnomjerno hlađenje na svim razinama za dulju svježinu.
  • Vrata se automatski i nježno zatvaraju kada je kut otvaranja samo 20°.
  • Police od sigurnosnog stakla safetyGlas: ekstra jako i lako se čisti sigurnosno staklo.

 

 

iQ500 – Ugradbeni hladnjak – 102,1 x 55,8 cm – Ravne šarke s mehanizmom za sporo zatvaranje

 

 

 

 

Više prostora za svježe proizvode.

Više prostora za svježe proizvode.
Ladica hyperFresh nudi više prostora za vaše voće i povrće te osigurava pravu vlažnost. U ladici proizvodi ostaju hrskavi i ukusni, a vitamini i hranjive tvari su sačuvani.

 

 

 

 

 

Hlađenje nikad nije bilo tiho.

Hlađenje nikad nije bilo tiho.
Želite hladnjak koji pruža maksimalne performanse bez ikakve buke? Naši uređaji s klasom buke A među najtišima su na tržištu. S razinama buke između 27 dB i 29 dB, usporedivi su s laganim šuštanjem lišća, pa su ugodni za vaše uši i živce. Prilično cool, zar ne?

 

 

 

 

 

Ravnomjerno hlađenje za dulju svježinu

Ravnomjerno hlađenje za dulju svježinu
Želite li da hrana ostane svježija dulje na svim razinama hladnjaka? Jednostavno je uz autoAirflow: Sustav ravnomjerno cirkulira zrak po hladnjaku, osiguravajući konstantnu temperaturu na svim policama. To znači da se hrana brže hladi i dulje ostaje ukusna i svježa.

 

 

 

 

 

 

Tako da hladnoća ostane unutra.

Tako da hladnoća ostane unutra.
Zaboravljate li ponekad zatvoriti hladnjak? Ili ponekad samo predugo virite unutra? Ako vrata ostanu predugo otvorena, alarm na vratima će vas upozoriti: Podsjeća vas da zatvorite hladnjak kako se hladan zrak, a time i energija, ne bi nepotrebno trošili. Ako vaš uređaj ima Home Connect, bit ćete obaviješteni i putem aplikacije Home Connect.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI