SIEMENS Zamrzivač GS58NAWCV

Izvorna cijena bila je: 1,099.00 €.Trenutna cijena je: 679.15 €. sa PDV

Težina 93 kg
Informacije o naručivanju

Prije narudžbe, molimo provjerite dimenzije uređaja i može li se transportirati do mjesta ugradnje. Ako imate bilo kakvih pitanja, obratite se našem timu za podršku proizvodima.

Glavne značajke

Funkcija super zamrzavanja
multiAirflow sustav
varioZone

Boja prednje strane

bijela

Bočne ploče u boji

bijela

Naziv modela

GS58NAWCV

Godišnja potrošnja energije

178 kWh

Bez mraza

Bez zamrzavanja

Vrijeme skladištenja u slučaju prekida

13 sati

Kapacitet zamrzavanja u 24 sata

26 kg

Klimatski razred

SN-T

Kapacitet odjeljaka za zamrzavanje

366 litara

Emisije buke u zraku

38 dB(A)

Klasa emisije buke u zraku

C

Razred energetske učinkovitosti (ljestvica)

C (od A do G)

Zaslon s indikatorom temperature

izvan

signal upozorenja

Kvar

Vrsta signala upozorenja

akustično
-optički

Dodatna oprema

Transportni kotači,
noge podesive po visini

Vrsta unutarnje rasvjete

LED unutarnja rasvjeta

Broj ladica zamrzivača

4 + Velika kutija

Broj odjeljaka za zamrzavanje s poklopcima

3

Vrsta instalacije

samostojeći

Visina

191 cm

Širina

70 cm

dubina

78 cm

Šarke na vratima se mogu mijenjati

Da

Napetost

220-240 V

Osiguranje

10 A

Jamstvo

24 mjeseca

brend

Siemens

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

17 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 5986621445 Kategorije: ,
Broj artikla 5986621445
  • Korisni kapacitet: 366 l
  • Bez mraza – nikad više odmrzavanja!
  • Osvjetljava hladnjak za dobar pregled – LED rasvjeta.
  • Ladice i staklene police mogu se jednostavno preurediti – varioZone.
  • MultiAlarm sustav vas vizualno i zvučno obavještava čim temperatura poraste.

 

iQ500 – Samostojeći zamrzivač – 191 x 70 cm – Bijeli

 

 

 

Održava vaš zamrzivač bez leda.

Održava vaš zamrzivač bez leda.
Recite zbogom muci odmrzavanja kako biste osigurali optimalno skladištenje smrznute hrane i uštedjeli energiju. Zahvaljujući noFrost tehnologiji, zrak ostaje suh uklanjanjem vlage. To sprječava stvaranje mraza na unutarnjim stijenkama ili vašoj hrani i više nikada nećete morati odmrzavati. Zamrzivač bez mraza također radi učinkovitije i štedi energiju – što je prava dobitna kombinacija za vas i okoliš.

 

 

 

 

 

Dovoljno prostora za velike smrznute namirnice.

Dovoljno prostora za velike smrznute namirnice.
Osjećate li se ponekad kao da igrate Tetris sa svojim zamrzivačem i pokušavate sve smjestiti unutra? Onda je bigBox prava stvar za vas. To je ekstra visoka ladica zamrzivača u koju se praktično slažu posude za smrznutu hranu ili velike smrznute namirnice poput pizza. Bez obzira na to što treba zamrznuti, bigBox nudi prostor koji vam je potreban.

 

 

 

 

 

 

Prilagodite odjeljak za zamrzavanje svojim potrebama.

Prilagodite odjeljak za zamrzavanje svojim potrebama.
S varioZoneom možete po potrebi ukloniti ladice i staklene police između njih. Fleksibilan raspored vašeg odjeljka za zamrzavanje pretvara ga u vaš vlastiti personalizirani prostor za pohranu smrznute robe.

 

 

 

 

 

 

 

Čak i hlađenje donosi svježinu.

Čak i hlađenje donosi svježinu.
MultiAirflow sustav značajno poboljšava cirkulaciju hladnog zraka u hladnjaku. Regulira temperaturu i vlažnost te sprječava stvaranje kondenzacije, dulje održavajući vašu hranu svježom.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.