SIEMENS Zamrzivač iQ300 GS36NVIEP

Izvorna cijena bila je: 909.00 €.Trenutna cijena je: 526.15 €. sa PDV

Težina 72 kg
Informacije o naručivanju

Prije narudžbe, molimo provjerite dimenzije uređaja i može li se transportirati do mjesta ugradnje. Ako imate bilo kakvih pitanja, obratite se našem timu za podršku proizvodima.

Glavne značajke

Zamrzivač s 4 zvjezdice
NoFrost
Funkcija super zamrzavanja
Hlađenje cirkulacijskim zrakom
VarioZone

Boja prednje strane

Brušeni čelik protiv otisaka prstiju

Bočne ploče u boji

nehrđajući čelik

Opseg isporuke

2 x hladne obloge, 1 x posuda za led

oprema

Šarke na vratima se mogu mijenjati

Naziv modela

GS36NVIEP

Godišnja potrošnja energije

234 kWh

Bez mraza

da, bez mraza u odjeljku za zamrzavanje

Vrijeme skladištenja u slučaju prekida

9 sati

Kapacitet zamrzavanja u 24 sata

18 kg

Klimatski razred

SN-T

Kapacitet odjeljaka za zamrzavanje

242 litre

Emisije buke u zraku

39 dB(A)

Klasa emisije buke u zraku

C

Razred energetske učinkovitosti (ljestvica)

E (od A do G)

Zaslon s indikatorom temperature

bez prikaza

signal upozorenja

Vrata otvorena

Vrsta signala upozorenja

akustično
-optički

Dodatna oprema

nožice podesive po visini

Dodatne funkcije

Funkcija brzog zamrzavanja

Broj ladica zamrzivača

4

Broj otvorenih odjeljaka za zamrzavanje

3

Vrsta instalacije

samostojeći

Visina

186 cm

Širina

60 cm

dubina

65 cm

Šarke na vratima se mogu mijenjati

Da

Napetost

220-240 V

Osiguranje

10 A

Jamstvo

24 mjeseca

brend

Siemens

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

11 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
SKU: 3558006193 Kategorije: ,
Broj artikla 3558006193
  • Korisni kapacitet: 242 litre
  • Bez mraza – nikad više odmrzavanja!
  • Manje čišćenja zahvaljujući vratima od brušenog čelika s premazom protiv otisaka prstiju.
  • Ladice i staklene police u vašem zamrzivaču mogu se fleksibilno preurediti – varioZone.
  • Osigurava ravnomjerno hlađenje na svim razinama – multiAirflow sustav.

 

 

iQ300 – Samostojeći zamrzivač – 186 x 60 cm – Brušeni čelik, zaštita od otisaka prstiju

 

 

Održava vaš zamrzivač bez leda.

Održava vaš zamrzivač bez leda.
Recite zbogom muci odmrzavanja kako biste osigurali optimalno skladištenje smrznute hrane i uštedjeli energiju. Zahvaljujući noFrost tehnologiji, zrak ostaje suh uklanjanjem vlage. To sprječava stvaranje mraza na unutarnjim stijenkama ili vašoj hrani i više nikada nećete morati odmrzavati. Zamrzivač bez mraza također radi učinkovitije i štedi energiju – što je prava dobitna kombinacija za vas i okoliš.

 

 

 

 

 

 

 

Uvijek moderan, uvijek besprijekoran.

Uvijek moderan, uvijek besprijekoran.
Volite li visokokvalitetni izgled brušenog čelika, ali ne volite otiske prstiju koje privlači? Recite zbogom masnim otiscima prstiju i beskrajnom čišćenju vrata hladnjaka. Naša vrata, izrađena od visokokvalitetnog brušenog čelika, imaju poseban premaz protiv otisaka prstiju. Radujte se elegantnoj, čistoj površini koja se savršeno uklapa u vašu kuhinju i nadopunjuje vaš stil života.

 

 

 

 

Čak i hlađenje donosi svježinu.

Čak i hlađenje donosi svježinu.
MultiAirflow sustav značajno poboljšava cirkulaciju hladnog zraka u hladnjaku. Regulira temperaturu i vlažnost te sprječava stvaranje kondenzacije, dulje održavajući vašu hranu svježom.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

POVEZANI PROIZVODI