STOL ZA BLAGOVAONICU crna, boje hrasta, 160/90/76 cm

Original price was: 199.00 €.Current price is: 50.15 €. sa PDV

Težina 36 kg
Opći podaci

dužina/širina/visina: 160/90/76 cm
boja: crna, boje hrasta

Tehnički podaci

maks. opteretivost cca: 60 kg
razmak nogica uzdužna strana: 102 cm

Materijal

materijal: metal, drvni materijal
kvaliteta drva: imitacija
imitacija: MDF
površina: 3D folija
vrsta metala: željezo
kvaliteta metala: lijevano željezo
površina metala: plastificirano

Ploča stola

maks. opteretivost cca: 60 kg
debljina materijala cca: 38 mm
oblik: pravokutno

Noge

boja: crna
broj nogu: 2
oblik nogica: plosnata cijev, u obliku slova U

KONTAKTIRAJTE NAS

    17 kupaca trenutno gleda ovaj artikal
    Kategorije: , ,

    Stol za blagovaonicu robne marke CARRYHOME

    Blagovaonica je mjesto gdje se često okupljate s prijateljima ili članovima obitelji u vrijeme ukusnih obroka ili zabavnih druženja. Stoga je osobito važno odabrati praktičan i kvalitetan namještaj. Stol za blagovaonicu “Cain”, koji je dio robne marke CARRYHOME, postat će središnjim mjestom okupljanja. Zahvaljujući kombinaciji crne boje i boje hrasta, uklopit će se u svaki stil uređenja. Izrađen je od kombinacije lijevanog željeza i kvalitetnog drvenog materijala. Stabilnost mu daju crne plosnate noge u obliku slova “u”,  koje su u kontrastu s pločom stola, debljine cca 38 mm i maksimalne nosivosti do cca 60 kg težine, čime se postigao jednostavan, ali efektan dizajn. Uživajte u zajedničkim trenucima druženja sa svojim najdražima.

    Dimenzija cca 160 x 90 x 76 cm.

    Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

    Uvjeti dostave

    • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
    • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
    • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
    • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
    • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
    • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

    Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

    Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

    1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

    Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

    Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

    2. Reklamacija u  garantom roku

    Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

    VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

    3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

    Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

    Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

    • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
    • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
    • Opisati neispravnost/i,
    • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

    POVEZANI PROIZVODI