Tepih s dubokim florom Boldo, my home, pravokutni, visina: 50 mm, posebno mekan zahvaljujući mikrofibri, 200 cm x 290 cm x 50 mm

Original price was: 214.00 €.Current price is: 129.00 €. sa PDV

Težina

14 kg

Širina

200 cm

duljina

290 cm

Visina

50 mm

Boja

Imitacija pijesak

materijal

sintetičko vlakno

Materijal poleđine

Tekstil

Vrsta izrade dizajna

tkani

Pogodno za podno grijanje

Da

Odbija prljavštinu

Da

Upute za njegu

jednostavna njega

Strojno tkani tepih

Prilikom postavljanja tepiha , tepih može izgledati malo valovito kada se smota , ali to će nestati nakon kratkog vremena. Ovo možete malo ubrzati ako ponovno motate tepih u suprotnom smjeru.

Informacije o marki

Inspiriran aktualnim životnim trendovima , myhome uvijek nudi nove ideje i razne proizvode za opremanje s jamstvom dobrog osjećaja. I to moderno i elegantno po vrhunskim cijenama.

oblik

pravokutan

Težina

2 kg/m²

Način izrade

tkana strojem

Sastav materijala

Vanjski materijal: 100% poliester

KONTAKTIRAJTE NAS

    16 People watching this product now!
    SKU: 6301142547 Categories: ,
    Članak br. 6301142547
    • 2 kg/m² ukupne težine
    • Ukupna visina 50 mm
    • mekan osjećaj
    • Jednostavna njega
    • Pogodno za podno grijanje

    Tepih s dubokom florom u jednostavnom dizajnu – za moderan dodir

    Ovaj pravokutni tepih s dubokim florom »Boldo« marke my home daje sobi moderan dizajn. Ovako stvarate trendi elemente u dnevnoj ili spavaćoj sobi. Moderan životni stil je jednostavan i doživljava se kao bezvremenski. Uglavnom je sveden i dotjeran, ponekad minimalistički efektan. Vaš će obiteljski dom sigurno biti sretan što ima skladno uklopljen kućni tekstil koji dodaje suptilne akcente.

    Za vaš domaći dizajn interijera: održiv, neosjetljiv predmet

    Ima robusnu strukturu zahvaljujući izdržljivom sintetičkom vlaknu. To ga čini praktičnim svestranim igračem. Materijal je ugodno lak za održavanje. Čak i kao stil s visokom dlakom, predmet namještaja ima robusna svojstva i odbija prljavštinu. U tom slučaju čišćenje postaje jednostavno: obično je dovoljno jednostavno usisavanje. Da biste hrpu lijepo podigli, možete je i snažno protresti. Sa svojih 50 mm visine, tepih je čupav, što ga čini posebno ugodnim i umiljatim. Ovo će vam se svidjeti ako volite hodati bosi po stanu! Glatke podove lako je održavati, ali vašim stopalima povremeno može nedostajati topline. Vaša će stopala biti dvostruko sretnija s tkanim tepihom s dubokim florom. Pogotovo jer je pogodan i za podno grijanje i tako pruža dodatni faktor udobnosti.

    Inspirativan duboki tepih »Boldo« iz mog doma postaje element atmosfere.

    Tepih s dubokim florom Boldo, moj dom, pravokutni, visina: 50 mm, posebno mekan zahvaljujući mikrofibri, čupavi tepihTepih s dubokim florom Boldo, moj dom, pravokutni, visina: 50 mm, posebno mekan zahvaljujući mikrofibri, čupavi tepih

    Tepih s dubokim florom Boldo, moj dom, pravokutni, visina: 50 mm, posebno mekan zahvaljujući mikrofibri, čupavi tepihTepih s dubokim florom Boldo, moj dom, pravokutni, visina: 50 mm, posebno mekan zahvaljujući mikrofibri, čupavi tepih

    Tepih s dubokim florom Boldo, moj dom, pravokutni, visina: 50 mm, posebno mekan zahvaljujući mikrofibri, čupavi tepihTepih s dubokim florom Boldo, moj dom, pravokutni, visina: 50 mm, posebno mekan zahvaljujući mikrofibri, čupavi tepih

    Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

    Uvjeti dostave

    • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
    • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
    • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
    • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
    • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
    • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

    Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

    Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

    1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

    Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

    Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

    2. Reklamacija u  garantom roku

    Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

    VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

    3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

    Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

    Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

    • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
    • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
    • Opisati neispravnost/i,
    • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.

    POVEZANI PROIZVODI