499.00 € Izvorna cijena bila je: 499.00 €.441.15 €Trenutna cijena je: 441.15 €. sa PDV
| Težina | 47 kg |
|---|---|
| Dubina (cm) |
65 |
| Širina pakiranja (cm) |
65 |
| Visina pakiranja (cm) |
93 |
| Tip |
Samostojeći |
| Tehnologija hladnjaka |
No Frost |
| Ukupna Neto zapremnina (l) |
144 |
| Kontrola |
Digitalna |
| Broj polica u hladnjaku |
2 |
| Broj ladica/košara u hladnjaku |
5 |
| Otvaranje vrata |
Šarke tvornički postavljene na desno, ali promjenjivo |
| Napajanje |
220-240 V AC |
| Energetska učinkovitost |
G |
| Buka (dB) |
39 |
| Klimatski razred |
N / ST / T |
| Boja |
Crna |
| Širina (cm) |
59,5 |
| Visina (cm) |
86,5 |
| Jamstvo |
24 mjeseca |
| brend |
VIVAX |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- Tehnologija hladnjaka: No Frost
- Ukupna Neto zapremnina (l): 144
- Neto zapremnina hladnjaka (l): 144
- Energetska učinkovitost: G
VIVAX NO FROST vinski hladnjak CW-144D46 GB koristi “No Frost” tehnologiju i “No Frost Multi Air Flow” sustav kako vašu kolekciju vina čuvao u idealnim uvjetima. Korisna zapremnina hladnjaka je 144 l, što je dovoljno prostora za smještaj 46 klasičnih vinski boca
NO FROST tehnologija nudi jednostavno održavanje, bez potrebe odleđivanja hladnjaka. Police hladnjaka su izvlačne s drvenim umetcima što pridonosi eleganciji i kvalitetnom izgledu
Vinski hladnjak CW-144D46 GB posjeduje dvije temperaturne zone koje se neovisno ugađaju putem digitalnih kontrola u rasponu od 5°C do 18°C. Hldanjak posjeduje LED visoko učinkovito osvjetljenje svakog temperaturnog odjeljka i funkciju alarma za otvorena vrata i neodgovarajuću temperaturu unutar prostora hladnjaka.

Osim štedljive potrošnje energije, ovaj vinski hladnjak odlikuje se i tihim radom.
Eleganciji dizajna pridonose i vrata hladnjaka izrađena od tamnog stakla s UV filterom što pridonosi čuvanju vina i na kojima se ističe atraktivna inox ručka.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.


