



ZANUSSI ZDLN5531 Potpuno integrirana perilica posuđa / 60 cm / AirDry – savršeni rezultati sušenja / Košara za pribor za jelo




1,044.00 € Izvorna cijena bila je: 1,044.00 €.330.65 €Trenutna cijena je: 330.65 €. sa PDV
Težina | 49 kg |
---|---|
Značajke |
Perilica posuđa s AirDry tehnologijom |
Performanse |
Broj mjesta za jelo u Eco programu: 13 |
Podaci o uređaju |
Duljina kabela (m): 1,5 |
Energetske vrijednosti |
Klasa energetske učinkovitosti: D |
Tehnički podaci |
Broj proizvoda (PNC) : 911 535 297 |
Jamstvo |
24 mjeseci |
brend |
ZANUSSI |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
Članak br: 911535297
OrbitClean prskalica doseže svaki kutak
S OrbitClean prskalicom lako možete postići blistave rezultate pranja posuđa, jer vaše posuđe dobiva tri puta bolju pokrivenost prskanjem nego s konvencionalnim sustavom pranja posuđa. Mehanizam dvostruke rotacije mijenja smjer i kut tijekom programa tako da voda doseže svaki kutak.
Tri puta bolje sušenje s AirDry tehnologijom
AirDry tehnologija usmjerava zrak u perilicu posuđa tijekom završne faze ciklusa sušenja. Vrata se automatski otvaraju 10 cm, što pruža tri puta bolje performanse sušenja od naših sustava sa zatvorenim vratima.
Vrlo je praktično što se visina QuickLift košare može podešavati
S košarom QuickLift, punjenje i pražnjenje posuđa sada je puno lakše. Čak i ako košara sadrži punu glomaznih predmeta, možete podesiti visinu pomoću QuickLift sustava kako biste lako dohvatili svoje posuđe.
Brzi program koji se prilagođava vašem rasporedu
Ovaj brzi program je idealan ako nemate puno vremena jer pere malu količinu rublja za samo 30 minuta. Čisto posuđe, po vašem rasporedu.
Apsolutna njega uz program njege stroja
Program za njegu perilice posuđa osmišljen je kako bi se osiguralo optimalno funkcioniranje perilice posuđa. U kombinaciji s našim posebnim sredstvom za čišćenje, ostaci masnoće i kamenca se ispiru, za bolje performanse i čišće posuđe.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.