ZANUSSI ZDLN5531 Potpuno integrirana perilica posuđa / 60 cm / AirDry – savršeni rezultati sušenja / Košara za pribor za jelo

Izvorna cijena bila je: 1,044.00 €.Trenutna cijena je: 330.65 €. sa PDV

Težina 49 kg
Značajke

Perilica posuđa s AirDry tehnologijom
6 programa pranja, 2 temperature
Programi pranja: 90 minuta, AutoSense 50°- 60°C, Eco 50°C, Njega perilice, Brzi ciklusi, Predispiranje
3-satni predodabir vremena početka
senzor vode
Dodirno upravljanje
Elektronički indikator punjenja soli i sredstva za ispiranje
Inverterski motor
BeamOnFloor dvobojni
Brzo podešavanje visine s obje strane, čak i kada je natovareno
Gornja košara: 2 sklopiva stalka za šalice,
Donja košara: fiksni držač za tanjure
Košara za pribor za jelo
Ploča sa simbolima
Aqua-Stop – Zaustavljanje vode

Performanse

Broj mjesta za jelo u Eco programu: 13
Trajanje u satima u Eco programu: 4:00
Potrošnja energije s prethodnim odabirom vremena početka (W): 4
TimeBeam / BeamOnFloor: – / 2-boja

Podaci o uređaju

Duljina kabela (m): 1,5
Visoko montirana instalacija: Ne
AQUA CONTROL: Da
Priključak vode: hladna ili topla do 60°C
Boja okvira: Bijela
Osigurač (A): 10
Priključena snaga (vati): 1950
Volti: 220-240
Bruto težina (kg): 39
Neto težina (kg): 37,19
Dimenzije uređaja VxŠxD (mm): 818x596x550
Dimenzije ugradnje V(min-maks)xŠxD (mm): 820-900x600x550

Energetske vrijednosti

Klasa energetske učinkovitosti: D
Ponderirana potrošnja energije na 100 radnih ciklusa za ciklus pranja u kWh: 84
Potrošnja vode u litrama u Eco programu po ciklusu: 9,9
Potrošnja energije u isključenom stanju (W): 0,5
Potrošnja energije u stanju pripravnosti (W): 0,5

Tehnički podaci

Broj proizvoda (PNC) : 911 535 297
Klasa emisije buke u zraku: C
Emisija buke u zraku u dB(A) re 1 pW: 46
XtraDry: Ne
SoftSpikes: Ne
Mekani rukohvati: Ne
Unutarnja rasvjeta: ne
EAN broj: 7333394032504
Preporučena maloprodajna cijena: 1044,00

Jamstvo

24 mjeseci

brend

ZANUSSI

Na zalihi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACIJISKI LIST PROIZVODA (PDF)

19 kupaca trenutno gleda ovaj artikal

Članak br: 911535297

 

Zanussi - Ugradbena perilica posuđa, 60 cm - ZDLN5531

OrbitClean prskalica doseže svaki kutak
S OrbitClean prskalicom lako možete postići blistave rezultate pranja posuđa, jer vaše posuđe dobiva tri puta bolju pokrivenost prskanjem nego s konvencionalnim sustavom pranja posuđa. Mehanizam dvostruke rotacije mijenja smjer i kut tijekom programa tako da voda doseže svaki kutak.

 

 

 

 

 

Zanussi - Ugradbena perilica posuđa, 60 cm - ZDLN5531

Tri puta bolje sušenje s AirDry tehnologijom
AirDry tehnologija usmjerava zrak u perilicu posuđa tijekom završne faze ciklusa sušenja. Vrata se automatski otvaraju 10 cm, što pruža tri puta bolje performanse sušenja od naših sustava sa zatvorenim vratima.

 

 

 

Zanussi - Ugradbena perilica posuđa, 60 cm - ZDLN5531

Vrlo je praktično što se visina QuickLift košare može podešavati
S košarom QuickLift, punjenje i pražnjenje posuđa sada je puno lakše. Čak i ako košara sadrži punu glomaznih predmeta, možete podesiti visinu pomoću QuickLift sustava kako biste lako dohvatili svoje posuđe.

 

 

 

 

 

Zanussi - Ugradbena perilica posuđa, 60 cm - ZDLN5531

Brzi program koji se prilagođava vašem rasporedu
Ovaj brzi program je idealan ako nemate puno vremena jer pere malu količinu rublja za samo 30 minuta. Čisto posuđe, po vašem rasporedu.

 

 

 

Apsolutna njega uz program njege stroja
Program za njegu perilice posuđa osmišljen je kako bi se osiguralo optimalno funkcioniranje perilice posuđa. U kombinaciji s našim posebnim sredstvom za čišćenje, ostaci masnoće i kamenca se ispiru, za bolje performanse i čišće posuđe.

Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.

Uvjeti dostave

  • Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
  • Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
  • Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
  • Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
  • Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
  • Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:

1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja

Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad  konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.

Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.

2. Reklamacija u  garantom roku

Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.

VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju

3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)

Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.

Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  • Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
  • Opisati neispravnost/i,
  • Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.