






599.00 € Izvorna cijena bila je: 599.00 €.415.65 €Trenutna cijena je: 415.65 €. sa PDV
Težina | 59 kg |
---|---|
Vrhunske karakteristike |
ActiveDry: tijekom faze sušenja programa, vrata se automatski otvaraju kako bi omogućila ulazak svježeg zraka u perilicu. Prirodni proces sušenja traje nekoliko minuta nakon završetka programa i posuđe se može izvaditi. (Može se isključiti) |
Informacije o naručivanju |
Perilice posuđa testiraju se vodom u tvornici kako bi se provjerilo ima li curenja, između ostalog, prije nego što uređaj napusti tvornicu. Mogu ostati ostaci vode. Ovo je kvalitetan program proizvođača i nije razlog za povrat. |
Vrsta instalacije |
samostojeći (nije pogodan za ugradnju ispod pulta) |
Otvor u boji |
nehrđajući čelik |
Naziv modela |
OBFC Ecosilent 8650 |
Broj postavki posuđa Standardni ciklus čišćenja |
14 |
Emisije buke u zraku |
41 dB(A) |
Klasa emisije buke u zraku |
B |
Klasa energetske učinkovitosti (skala) |
B (A do G) |
Broj programa |
8 |
Vrsta držača pribora za jelo |
Košarica za pribor za jelo |
Kontrolni zaslon |
Nedostatak sredstva za ispiranje |
Oprema košara za suđe |
Fleksibilni držač za čaše Glasscare, gornja košara koja se može ukloniti i podesiva po visini |
Visina |
82 cm |
Širina |
60 cm |
dubina |
59 cm |
Napetost |
230 V |
Jamstvo |
24 mjeseca |
brend |
Bauknecht |
Na zalihi
- Cijena dostave će biti vidljiva u košarici.
- ActiveDry – sustav automatskog otvaranja vrata za savršeno osušeno posuđe
- Senzorski program – savršeni rezultati čišćenja uz učinkovitu potrošnju vode i energije
- Ladica za pribor za jelo – fleksibilno punjenje, čak i s duljim priborom za jelo
- MultiZone – Pametno pranje u malom formatu
- Potpuna zaštita od vode – pouzdana zaštita od oštećenja vodom
Uz OBFC Ecosilent 8650, BAUKNECHT nudi samostojeću perilicu posuđa dimenzija 60 x 82 x 59 cm (ŠxVxD). S kapacitetom punjenja od 14 postavki, perilica posuđa idealna je za kućanstva od četiri ili više osoba. S razredom energetske učinkovitosti B (ljestvica: A do G), uređaj je jednostavan za kućni budžet. Svaki je tanjur, bez obzira na stupanj zaprljanosti, blistavo čist u prvom ciklusu pranja zahvaljujući MultiZone tehnologiji izmjeničnog ispiranja u perilici posuđa. Ladica za pribor za jelo čuva sav pribor za jelo odvojeno. To ostavlja više prostora za posuđe u donjem dijelu. Predodabir vremena početka određuje vrijeme u kojem počinje proces ispiranja. Ako tražite praktičnu, funkcionalnu i pouzdanu pomoć u kućanstvu, perilica posuđa je savršen uređaj.
ActiveDry – za prirodno sušenje
ActiveDry automatski otvara vrata nakon što program završi za do 45% – 70% bolje rezultate sušenja* i štedi do 15% energije. Vrata se otvaraju tek kada se temperatura u unutrašnjosti spusti na 40 °C kako bi se osigurala optimalna zaštita fronti namještaja.
Senzorski program
Bez obzira na to koliko je vaše posuđe prljavo, Bauknechtova senzorska tehnologija mjeri stupanj zaprljanosti vode i automatski prilagođava potrošnju vode, snagu čišćenja i temperaturu. Rezultat: prvoklasna učinkovitost čišćenja i sušenja – a vi štedite vodu, energiju i vrijeme.
Predodabir vremena početka
Zahvaljujući značajci prethodnog odabira vremena početka, možete postaviti svoju perilicu posuđa tako da program počne kada je vama najbolje. Ovo štedi vrijeme i energiju.
Ladica za pribor za jelo
Jednostavno umetanje i vađenje pribora za jelo zahvaljujući trećoj ladici. Ladica za pribor za jelo je lako podesiva i može se ukloniti. Po potrebi je dizajniran i za duže noževe, drvene žlice ili kuhinjske posuđe i tako nudi dovoljno prostora u svakom trenutku.
Kupljeni uređaj ćemo dostaviti u razumnom roku, a najkasnije u roku od 15 radnih dana od dana kupnje, osim ako nije drugačije dogovoreno s Kupcem. Izvršitelj dostave je dostavno vozilo Prodavatelja (na području Zagreba i bliže okolice) ili angažirana kurirska služba.
Uvjeti dostave
- Dostava se vrši do željene adrese, odnosno do ulaza u objekt (a ne ulaza u stan).
- Nošenje uređaja po stepenicama nije uključeno u uslugu dostave.
- Kupac je obvezan biti prisutan prilikom preuzimanja kupljenog uređaja.
- Kupac je prilikom dostave dužan potpisati otpremnicu kao potvrdu o primitku.
- Kupac nije dužan potpisati primitak, kao ni preuzeti robu koja je zadobila naknadna oštećenja, a za koje može dokazati da nisu postojala prije dostave.
- Reklamacije na estetska oštećenja nakon preuzimanja kupljene robe i potpisivanja otpremnice Prodavatelj neće uvažiti.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Pravo na reklamaciju ostvaruje se u slijedećim slučajevima:
1. Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja
Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju.
Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku.
2. Reklamacija u garantom roku
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbjeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim karakteristikama proizvoda. Davalac garancije se obavezuje da će ukoliko se utvrde ove nepravilnosti popraviti pokvareni uređaj, zamijeniti proizvod novim ili vratiti novac.
VAŽNO: Proizvod slati isključivo na adresu ovlaštenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašteni servis proizvod gubi garanciju
3. Zamjena proizvoda ili povrat novca (Uređaji koji se ne mogu popraviti)
Rok za povrat novca i utvrđivanje vjerodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja uređaja je 45 dana od prijema robe na servis. Ovlašteni servis u navedenom roku za taj uređaj donosi odluku da li će se kupcu dati novi proizvod ili će se izvršiti povrat novca. Za uvažene reklamacije Šimex d.o.o. u potpunosti snosi troškove transporta.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju potrebno je da:
- Reklamirani proizvod donijeti u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
- Donijeti na uvid originanil garantnog lista i fiskalni račun,
- Opisati neispravnost/i,
- Sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac dobija isključivo od ovlaštenog servisa gdje je ostavio proizvod.